جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

مزایای سایت های آگهی و شرکت های تجارت الکترونیک

مزایای سایت های آگهی و شرکت های تجارت الکترونیک

 241    0

از دلایل استفاده از سایت های آگهی می توان به خرید و فروش بدون واسطه , مقایسه قیمتها , درج آگهی رایگان , نردبان کردن آگهی و دسترسی آسان اشاره کرد.

سایت های درج آگهی یکی از راه های آسان و کم هزینه برای خرید وسایل است. افرادی که وسایلی را تهیه کردند و در حال حاضر نیازی به آن ندارند این افراد می توانند وسایل خود را در این سایت ها قرار داده به آگهی فروش خود را ثبت کنند.
همچنین اینگونه سایت ها برای کسانی که دنبال کار هستند هم بسیار مفید است. در حال حاضر سایت دیوار یکی از بزرگ ترین و نسبتاً جامع ترین سایت آگهی و در جهت تبلیغات در ایران است.


Ebay اولین سایت نیازمندی در دنیا

ای بی یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی و اولین و بزرگترین تایت در جهان می باشد. ای بی توسط پیر امیدیار در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد ، آماری که تا کنون در  دست داریم این است در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۷۱ میلیون کاربر داشته است.
پیر امیدیار در ۲۸ سالگی یک برنامه کامپیوتری با تلاش فراوان آیتمی را برای مزایده اجناس کلکسیونی به وجود آورد و این اتفاق موجب شد در تاریخ ۳ سپتامبر ۱۹۹۵ یک سایت خیلی بزرگ مزایده به وجود بیاید.
و در همان سال برای آزمایش ایده خود وسیله ای نیمه سالم را برای فروش در سایت گذاشت و اتفاق شگفت انگیز این بود که این وسیله فروش رفت.

سایت دیوار در ایران یک نمونه موفق طراحی سایت  آگهی


در ایران سایت دیوار و سایت شیپور نمونه موفقی از نظر طراحی سایت آگهی است که کاربران فعال زیادی در آن وجود دارد،حسام آرمندهی مدیرعامل سایت دیوار است و از دانشجوهای دانشگاه صنعتی شریف است که در گزارش هایش در مورد سختی های این سایت صحبت کرده و برای ادامه تحصیل به سوئد رفته که برای تعطیلات به ایران بازگشته با پروژه دوستانش یعنی فارسی تل آشنا می شود و با جدیت روی آن کار می کند و متاسفانه با شکست مواجهه میشود در نهایت در سال ۹۱ پروژه دیوار که در واقع ایده آن یک سایت و آپ برای مزایده بود را  ران می کند و در آخر پروژه های موفق و پرطرفدار به بار می دهد.

چرا از سایتهای آگهی و نیازمندی استقبال می شود؟

 

1- خود کاربر بیننده  راغب به دیدن این نوع آگهی ها هستند و در واقع در جستجوی این آگهی هستند و آگهی در این مورد مزاحم هیچ کاربری نیست


تبلیغات سالم و هدفمند تبلیغاتی هستند که کاربر را به نتیجه مثبت برساند،

متقاضیان می‌توانند از طریق این نوع سایت ها آگهی خود را ثبت کنند تبلیغات خود را بدون پرداخت هزینه های اضافی به هدف مطلوب خود برسند.


2-خرید و فروش بدون واسطه در سایت آگهی

مزیتی که طراحی سایت تبلیغاتی دارد خرید و فروش بدون واسطه است خریدار می تواند به صورت مستقیم فروشندگان در ارتباط باشد از هزینه های  اضافی جلوگیری کند.

 

3-مقایسه قیمتها در سایت آگهی(رقابت تنگاتنگ بین قیمت کالاهای موجود)


در هر دو سایت شیپور و دیوار چندین قیمت برای یک محصول وجود دارد در نتیجه میان فروشندگان رقابت قیمت وجود دارد.

 

4-درج آگهی با کارمزد کم ویا درج آگهی رایگان

چون در این سایت ها می توان به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم درج آگهی کرد بنابراین طرفداران زیادی دارد.

 

5-امکان نردبان یا فوری کردن آگهی شما

 در سایت استفاده می توانید از نردبان استفاده کنید برای بالا رفتن دید بیننده ها و هزینه کمتری رو به دنبال دارید با انجام این کار وقت کمتری از شما گرفته میشود.

 

6-دسترسی آسان برای خریدار و فروشنده 


سایت همیشه در دسترس است و نیاز به مراجعه به محل خاصی ندارد بنابراین استفاده از سایت بسیار راحت تر از مراجعه به مراکز فیزیکی می باشد و در عین حال برای جلوگیری از سردرگمی کاربران این سایت باید ساده و در عین حال در دسترس طراحی شود.


به نقل از:

جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین

نظر خود را با ما درمیان بگذارید: