جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

فریلنسر ی کیست و با چه مهارت هایی می توانیم به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنیم ؟

فریلنسر ی کیست و با چه مهارت هایی می توانیم به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنیم ؟

 213    0

فریلنسری ها بدون محدودیت و در هر جا و مکانی که بخواهند می توانند کار خود را انجام دهند(مثلا در خانه و در هر ساعتی از شبانه روز) فریلنسینگ نوعی سبک...

فریلنسری کیست؟

فریلنسری  کسی است که با داشتن مهارت و تخصص خاص خود به صورت دورکاری پروژه ای را تحویل می گیرد و بعد از انجام کار خود برای کارفرمای خود می فرستد . فریلنسری ها بدون محدودیت و در هر جا و مکانی که بخواهند می توانند کار خود را انجام دهند(مثلا در خانه و در هر ساعتی از شبانه روز) فریلنسینگ نوعی سبک  زندگی و کار می باشد که امکان دورکاری و کسب درآمد از منزل را برای فریلنسرها فراهم می‌کند .فریلنسر ها می توانند با چند کارفرما به طور همزمان کار کنند و چند پروژه را به طور همزمان پیش ببرند.

 

 

فریلنسر

 

 

نرم افزار پیمانکاری و فریلنسری:
 

این نرم افزار امکان کسب درآمد از طریق دورکاری برای فریلنسرها فراهم می کند.

 در این نرم‌افزار امکان برون سپاری پروژه های طراحی وب و برنامه نویسی، تولید محتوا، طراحی گرافیک، تایپ ،ترجمه و بسیاری از مهارت های دیگر امکان پذیر است.

این نرم افزار برای خدمات حرفه ای برای شرکت‌هایی که مایل به رقابت در فضای پر سرعت اینترنتی شدن کسب و کارها هستند، یک نیاز حیاتی است.

 این نرم افزار امکان دسترسی به نیروی کار حرفه ای، قیمت‌گذاری شفاف و امکان مقایسه و بررسی بین خدمات متخصصین را فراهم می‌کند .

این نرم‌افزار چالش دسترسی به متخصصین و برون سپاری پروژه های تولید محتوا، ترجمه ، پشتیبانی فروش و،مارکتینگ ،پروژه های معماری، خدمات گرافیکی ،سئو و غیره را فراهم می‌کند.

 

شاید برخی ها وجود یک طرف سوم بین پیمانکار و فریلنسری را غیرقابل توجیه فرض کنند ولی حضور یک میانجی:

 

 اولاً: باعث بالا رفتن تعهد طرفین می شود

 ثانیا: تضمینی هست برای رسیدن به موفق پروژه ها به انتها

 

امروزه با توجه به اینکه افراد بسیار بیشتر از گذشته از فضای مجازی استفاده می‌کنند و با گسترش دسترسی به اینترنت، مشاغلی از نوع آزادکاری یا همان فریلنسری ،بسیار رواج پیدا کرده است .در گذشته وقتی تعریفی از افراد شاغل داشتیم تعریف هایمان شامل افرادی بود که به استخدام تمام وقت اداره و یا شرکتی در می آمدند و یا افرادی که به مشاغل آزاد مشغول بودند. دورکاری شغل یا حرفه نیست بلکه شیوه یا تکنیکی برای کار کردن در محیطی خارج از اداره است. این شیوه یا تکنیک به شاغل اجازه می‌دهد که بدون نیاز به حضور فیزیکی در اداره وظایف خود را به دور از بروکراسی های سنتی در هر زمان و مکانی که بخواهد با انعطاف‌پذیری بیشتری انجام دهد. دورکاری نوعی مدیریت جدید محسوب می‌شود. در این روش ارتباط بین مدیر و کارمند تغییر پیدا کرده است. کارمند به جای حضور در اداره ،در هر جا و هر شرایطی که خود تعیین می کند، تکلیف خود را انجام می دهد. مدیر نیز به جای نظارت بر کارمند در اداره، کنترل های لازم را از طریق فرایندهای الکترونیکی و از هر مکانی که بخواهد انجام میدهد. دورکاری مفهومی به شدت گره خورده با تکامل و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است .

 

با چه مهارت هایی می توانیم به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنیم ؟

 

۱) مهارت برنامه نویسی

۲)مهارت طراحی سایت و وردپرس 

۳)سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو 

۴)طراحی گرافیک

 ۵)ادمین شبکه های اجتماعی و دستیار مجازی

 ۶) تولید محتوا و ترجمه
 


به نقل از:

جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین

نظر خود را با ما درمیان بگذارید: