جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

حداکثر به چه مدت می توان به بازی های کامپیوتری پرداخت ؟

حداکثر به چه مدت می توان به بازی های کامپیوتری پرداخت ؟

 159    0

کسانی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند باید زمانی را که مشغول بازی هستند کنترل کنند تا به دیگر مسئولیت ها و فعالیت های شان اختلال وارد نشود این...

با وجود تمام آثار مثبتی که برای بازی های کامپیوتری  گفته شد اگر در این بازی‌ها اعتدال رعایت نشود این بازی‌ها مضرو اعتیاد آور خواهد شد برخی مواقع فرد در بازی‌ها اعتدال را رعایت نمی‌کند و تا جایی این بازی ها برایش به ارزش تبدیل می‌شود که در اولویت اول او قرار می‌گیرد ودر تمام جوانب زندگی اواختلال ایجاد می کند .

 

زمان آزمون آنلاین

 

حداکثر چه مدت می توان به بازی های کامپیوتری پرداخت ؟

 

در سال‌های گذشته حدود ۲۰ سال پیش گوشی‌های هوشمند وجود نداشت و فقط افراد کمی با کامپیوتر وقت می گذراند اما امروزه با وجود گوشی‌های هوشمند و حمل راحت این گوشی کودکان و بزرگسالان در هر مکان و زمانی می‌تواند به این بازی ها بپردازند طبق گفتهFrontiers for Young Minds کودکان امروزه به طور متوسط هفت ساعت در روز را صرف بازدید از رسانه‌ها می‌کنند. این آمار گفته شده بسیار ترسناک است .

 

آکادمی کودکان آمریکا فکر می‌کنند که یک تا دو ساعت در روز مقدار مناسبی است اما فقط برای کودکان بین ۲ تا ۵ سال ،نه برای نوجوانان. این آکادمی معتقد است که نباید مقدار عددی بزرگ در مورد چند ساعت بازی کودکان در روز در نظر گرفته شود. بسیاری از مطالعات بیان می‌کنند که پنج ساعت عدد شگفت انگیز است و نگرانی واقعاً از زمان شروع می شود که مردم ۵۰ ساعت یا بیشتر در هفته بازی های ویدیویی انجام دهند.


به نقل از:

جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین

نظر خود را با ما درمیان بگذارید: