جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

آموزش آنلاین بازی بیلیارد و معرفی انواع رشته های آن

آموزش آنلاین بازی بیلیارد و معرفی انواع رشته های آن

 158    0

در این بخش با بازی آنلاین بیلیارد و انواع رشته های آن آشنا خواهیم شد و آنها را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

 

نرم افزار بازی بیلیارد آنلاین


افراد زیادی به بازی بیلیارد علاقه دارند ولی با توجه به دلایلی همه افراد امکان رفتن به باشگاه های بیلیارد را ندارند و برخی افراد با این که علاقه خاصی به این حرفه دارند ولی آشنایی کامل با این بازی و قوانین آن را ندارند و امکان رفتن به کلاس های آموزشی بیلیارد را هم ندارند به همین دلیل افراد زیادی به بازی های آنلاین و نرم افزارهای بازی های رایانه ای روی آورده اند چون در این نرم افزارها به راحتی می‌توان به بازی بیلیارد پرداخت و نیازی نیست که به باشگاه ها رفت و افرادی هم که آشنایی کامل با این بازی را ندارند می توانند با آموختن این حرفه  از اینترنت که آموزش های زیادی برای آن وجود دارد،در این نرم افزارها شروع به تمرین کنند و بارها و بارها و بدون محدودیت بازی کنند تا با قوانین و نحوه بازی بیلیارد آشنا شوند.


بازیهای رایانه ای بیلیارد به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین رایگان و پولی موجود می باشداولین بازی های آنلاین که طراحی شد فقط از طریق سیستم ویندوز قابل دسترسی بودند ولی امروزه بازی های بیلیارد اندروید بسیاری نیز طراحی شده اند نرم افزار آنلاین بیلیارد بردار بسیار شبیه بازی های بیلیارد واقعی باشد و توان توانسته است به نحو احسن بیلیارد واقعی را شبیه سازی کند.

 

انواع رشته های بازی بیلیارد

 

پول (pool)


اسنوکر(snooker)


کارامبول (caromball)

 

 

Pool

این نوع سبک بازی با نام دیگر (pocket beilliard) ،پاکت بیلیارد ،نیز شناخته می شود.


زیر مجموعه های pool عبارتند از:


۱.ایت بال eight ball
 

۲.ناین بالnine ball
 

۳.تن بال ten ball

هر سه مورد زیر مجموعه های pool تقریباً شبیه هم هستند ولی در قانون بازی و همچنین تعداد توپ ها با هم تفاوت دارند.

 از این ۳ زیر مجموعه سبک بازی ایت بال بیشتر از دو مورد دیگر محبوبیت دارد که روش بازی این مورد را در ایت بال نرم‌افزار بیلیارد بردار  که شبیه سازی شده بازی واقعی میباشد توضیح دادیم.

 

بازی زیرشاخه‌های pool بسیار راحت می باشد و در عین حال هیجان بالایی دارد و برای کسانی که وقت زیادی ندارند، بسیار مناسب می‌باشد چرا که زمان انجام این بازی ها کوتاه است و در زمان کوتاهی می توان بازی را انجام داد و به پایان رساند.


ناین بال nine ball

این بازی دو نفره انجام می شود. تعداد توپ ها در این سبک با توپ کیوپال ۱۰ توپ می باشد درواقع ۹ توپه می باشد .توپ ها به شکل لوزی چیده می شود و توپ شماره ۹ در وسط تو پ ها قرار می‌گیرد و توپ شماره یک در نوک لوزی جای می گیرد.


نحوه ضربه زدن در شروع بازی ناین بال در نرم‌افزار بردار


در ناین بال ضربه اول باید طوری باشد که حداقل یکی از توپ ها وارد سبد شود. البته به جز توپ شماره ۹ و یا اینکه سه تا از توپ ها به باند های میز برخورد کند.اگر در این ضربه توپ شماره ۹ وارد سبد شود نرم افزار آن را برای شما خطا اعلام می‌کند ولی اگر کیوبال وارد سبد شود نوبت به حریف مقابل خواهد رسید .وقتی حریف شروع به بازی می کند در نرم افزار کیوبال را از سبد خارج می کند و آن را قبل از string ling قرار می‌دهد تا حریف درباره ضربه خود را بزند.

 

قوانینی که در نرم‌افزار برداربرای ناین بال وجود دارد به شرح زیر است:

 


۱) تا زمانی که فرد موفق می‌شود توپ هارا وارد سبد کند مجاز است بازی را ادامه دهد و زمانی که نتوانست توپ را وارد سبد کرد این موقع است که نوبت به حریف مقابل خواهد رسید.


۲) در هر ضربه باید توپی هدف شما قرار بگیرد که در بین توپ ها کمترین شماره را دارد یعنی شما باید با کیوبال ضربه را به آن توپی بزنید که کمترین شماره را دارد و این ضربه باید به توپ هدف شما برخورد کند و توپ هدف را وارد سبد کند.

 


خطاهایی که در این قسمت نرم‌افزار می‌تواند برای افراد بگیرد این است که:

 


* شمامستقیم به توپ هدف ضربه بزنید.


*اگر توپی که به آن ضربه زده اید در بین دیگر توپ ها کمترین شماره را نداشته باشد.


*البته اگر بخواهید مستقیم به توپ هدف ضربه بزنید می توانید ضربه را طوری بزنیم که حداقل یک بار توپ هدف به باندهای میز برخورد کند تا باعث خطا نشود و ضربه شما درست باشد.

در ادامه بخش 2 آموزش آنلاین بیلیارد را بخوانید :


به نقل از:

جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین

نظر خود را با ما درمیان بگذارید: