جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

دسته بندی عمده و اساسی برای بازی‌های ویدیویی

دسته بندی عمده و اساسی برای بازی‌های ویدیویی

 150    0

بازی های ویدیویی در پلتفرم های مختلفی موجود هستند مانند کنسول ها ،دستگاه همراه (رایانه همراه) رایانه های شخصی (پی سی)، آرکید، مرورگر وب، گوشی...

 

دسته بندی عمده و اساسی برای بازی‌های ویدیویی

 

 ۱. بازی های جدی

 ۲.بازی های آموزشی تعلیمی

۳. بازی های نامرتب

 

بازی های جدی :

هدفشان بیان اطلاعات زندگی واقعی یا آموختن تجربه و شخص انجام دهنده بازی است، مثل شبیه سازی پرواز

 

 بازی های آموزشی تعلیمی:

راهی سرگرم کننده و تعاملی برای آموزش به کار بر فراهم می آورد

 

بازی های نامرتب:

سهولت دسترسی گیم‌پلی و قواعد و مقررات آسان و قابل درک دارند ،مثل بازی های جور کردن ،چیز های پنهان و پازلی

 

 

بازی آنلاین

 

 

بازی های ویدیویی در پلتفرم های مختلفی موجود هستند مانند کنسول ها ،دستگاه همراه (رایانه همراه) رایانه های شخصی (پی سی)، آرکید، مرورگر وب، گوشی موبایل، بلاکچین و همچنین واقعیت مجازی.هر یک از آنها رابط و فضای کاربری متفاوت و در عین حال مشخصی دارند .در ضمن درست مثل فیلم های سینمایی و موسیقی ،بازی های ویدیویی را نیز می‌توان به ژانرهای مختلف دسته بندی کرد .مثل نقش‌آفرینی ،آرکید، مسابقه‌ای، اکشن، ماجرایی، ورزشی ،راهبردی، ترسناک و غیره .

بازی بهترین وسیله برای رشد و شکوفایی احساسات کودک و بهترین راه برای پرورش هیجان ها و عواطف است .در حین بازی است که او چگونگی بروز عواطف ،کنترل و ارضای مناسب آن را یاد می گیرد .هرچند کودک بین واقعیت و بازی فرق قائل است، ولی در عین حال، صداقت کودکانه را در بازی ظاهر می سازد. احساس ها ،تشویق ها و اضطراب های کودک در زمان بازی ،حقیقی هستند.

 

آموزش و رشد کودکان ما فقط در مدرسه ها شکل نمی گیرد بلکه رسانه های الکترونیکی که رایانه نیز جدیدترین این رسانه‌ها است نقش بسزایی دارد که از این میان بازی‌های رایانه‌ای منبع یادگیری و سرگرمی مهمی به شمار می‌آید.

 

 به وسیله بازی‌های رایانه‌ای کودکان می توانند توانایی هماهنگی بین چشم و دست خود را افزایش دهند و همچنین مهارت های ویژه ای برای تجسم فضایی یا ریاضیات را بیاموزند.

 

 از طریق بازی های رایانه ای میتوان به کودکان موارد آموزشی را آموخت و همچنین بازی های رایانه ای نقش زیادی در تربیت افراد خلاق دارند.

 

پژوهش های نوین چنین تحلیل کرده اندکه افراد می‌توانند از طریق انجام این بازی ها فوایدی کسب کنند از جمله در زمینه های مالی و شناختی.

 

 

طراحی بازی آنلاین

 

 

 

 


به نقل از:

جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین

نظر خود را با ما درمیان بگذارید: