جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

راه های افزایش بک لینک های دریافتی بخش یک

راه های افزایش بک لینک های دریافتی بخش یک

 142    0

در این مقاله به معرفی چند مورد از ۲۵ مورد از راه های افزایش بک لینک های دریافتی پرداخته ایم و به ادامه ی 25 مورد از راه های افزایش بک لینک های...

 

 

معرفی ۲۵ مورد از راه های افزایش بک لینک های دریافتی

 

از آنجایی که لینک سازی و بک لینک مسئله‌ای بروز و بسیار مهم تلقی می‌شود بنابراین بهتر است با این مسئله بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم Linkjuice بیشتری برای صفحه وب سایت خود دریافت نماییم. با استفاده از بک لینک های دریافتی اصولی میتوان شهرت برند و اعتبار دامنه سایت مربوطه را افزایش داد و در نتیجه به سئوی آن سایت دست یافت.

 


همه روش هایی که در این مقاله بیان می شود بک لینک ها را افزایش خواهند داد ولی همه روش های گفته شده بک لینک های ارزشمند را برایتان فراهم نخواهند کرد :

 

 

۱) یکی از روش هایی که به احتمال زیاد می توانید از آن روش جواب بگیرید و از سایتها بک لینک دریافت نمایید، این است که سعی کنید وب سایت هایی را که محتوای مشابه با محتوای شما را دارند و وبسایت هایی باکیفیت و ارزشمند می باشند را شناسایی نمایید و از سایت خود به آن سایت لینک دهید. اگر صاحبان آن وب سایت ها از طریق ابزارهای خواننده گوگل آنالیتیکس استفاده نمایند خواهند دید که چه صفحاتی به صفحات آنها لینک داده اند و بخشی از ترافیک خود را از وب سایت مربوطه دریافت می‌کند بنابراین اگر وب سایت شما نیز دارای محتوایی با کیفیت و ارزشمندی باشد، به احتمال زیادی آنها هم متقابلاً به وب سایت شما لینک خواهند داد و از این طریق خواهید توانست بک لینک هایی را برای سایت خود نیز دریافت نمایید و از این لحاظ که محتوای هر دو سایتی که به همدیگر لینک داده اند، دارای محتوایی در زمینه مشابه می باشند، بنابراین به احتمال خیلی زیادی خوانندگان هردو سایت تمایل خواهند داشت که به دیگر سایت نیز سری بزنند و از آن محتوا نیز بهره‌مند شوند. ولی باید گفته شود که این نوع بک لینک ها زیاد ارزشمند نمی باشند و در واقع با گرفتن بک لینک دو طرفه ارزش دریافت بک لینک از بین می رود.

 

 

۲) با توجه به مطالبی که گفته شد مهمترین شرط دریافت بک لینک، داشتن محتوای ارزشمند و با کیفیت می باشد. بنابراین حتماً باید محتوایی را برای سایت خود تهیه نمایید که با کیفیت و بروز و ارزشمند باشد و سایت های زیادی ترغیب شوند که کاربران خود را برای بهره مندی از محتوای شما، به سمت سایت شما روانه نمایند.

در واقع برای سایت خود محتوایی را ایجاد نمایید که ارزش لینک دادن دیگر سایت ها را داشته باشد. برای این کار بهتر است از تکنیک های آسمان خراش برای محتوای خود استفاده نمایید. در واقع شما باید محتوایی را برای وب سایت خود تهیه کنید که در بین محتوای مشابه کامل تر و بهتر باشد، در واقع محتوای تولیدی شما باید بتواند وسیع‌تر از محتواهای دیگری که در زمینه مشابه می باشند، باشد.

به طوری که اگر آنها با دو نمونه موضوع را به مخاطبان خود رسانده اند، شما سعی کنید با نمونه های بیشتری آن موضوع را به مخاطبانتان برسانید و از جزئیات و مثالهای بیشتری استفاده نمایید تا محتوای شما وسیع تر و تکمیل تر از موضوعات مشابه باشد. همچنین نباید از موضوعات با تاریخ منقضی شده استفاده نمایید. در برخی مواقع دیده می‌شود که سایت ها فقط به تولید محتوا می پردازند و انگار قرار است فقط صفحه خود را پر کنند. در این صورت نه به کیفیت محتوا دقت می‌کنند و نه به اطلاعاتی که قرار است به مخاطبان خود انتقال دهند.

در این مواقع ممکن است که محتوایی را در صفحه خود قرار دهند که دیگر آن اطلاعات و محتوا ها کاربرد ندارد و در واقع تاریخ انقضایشان گذشته است. اگر مخاطبان با چنین محتوایی روبرو شوند، خیلی سریع آن صفحه وب سایت را ترک خواهند کرد. بنابراین بروز بودن محتوا و اطلاعات انتقالی به کاربران بسیار مهم می باشد. در نتیجه وقتی قرار است محتوایی را در سایت خود قراردهید، محتوا را با قرار دادن اطلاعات جدید بروز و مفید نمایید، تا سایت‌ها به این نتیجه برسند که چنین محتوایی ارزش این را دارد که به آن صفحه لینک دهند.

همچنین اگر میخواهید محتوای خود را به محتوایی تبدیل نماید که بتوانید بک لینک دریافت نمایید، بهتر است که از عناصر بصری نیز استفاده نمایید‌. با این روش می توانید درک محتوای خود را برای مخاطبانتان آسان تر نماید و این را بدانید که مخاطبان به عناصر بصری علاقه بسیاری دارند و از این محتواها بیشتر از محتواهای دیگری که فقط شامل متن می باشند، استفاده می نمایند.

 

 

۳) برای اینکه بتوانید بک لینک های بیشتری را برای سایت خود داشته باشید، می توانید با صاحبان وب سایت ها مکالمه نمایید و از آنها بخواهید به سایت شما لینک دهند. شاید از نظر برخی افراد این لینک ها طبیعی نخواهند بود ولی اگر صاحبان وب سایت ها متقاعد شوند و لینکی قانونی را در سایت خود به سایت شما بدهند، می توانید بک لینک ارزشمندی از این سایت برای خود دریافت نمایید. البته اگر صاحبان وب سایت ها، به سایت شما لینک دهند ولی آن لینک را nofollow نماید، هیچ ارزشی برای سایت شما نخواهد داشت. بنابراین باید لینکی دریافت کنید که dofollow باشد نه nofollow.

 

 

۴) گرفتن لینک از طریق پست مهمان نیز می تواند یکی از روش های دریافت بک لینک باشد. البته در مورد این روش نیر اتفاق نظر وجود ندارد و برخی از افراد و متخصصان بی ارزش بودن پست های مهمان را بیان می‌کنند، ولی برخی بر این عقیده نیستند. بنابراین نیاز به مطالعه بیشتر در این مورد الزامی می باشد. این روش بدین گونه می باشد که افراد، مدیران سایت های دیگر را متقاعد می کنند که بتواند پستی در وبسایت آنها قرار دهند و از طریق همین پست به لینک سازی و گرفتن لینک اقدام نمایند. در این روش بهتر است از وب‌سایت‌های درخواست قرارگیری پست انجام گیرد که در حوزه های مشابه و مرتبط با حوزه وب سایت شما فعالیت می کنند.

رداختیافت بک لینک های خود استفاده نمایید. این روش همانطور که می تواند بک لینک های دریافتی سایت را افزایش دهد، می‌تواند به برندسازی و معرفی برند شما نیز کمک رسان عالی به حساب آید. این روش یکی از موثرترین روش ها در زمینه افزایش بک لینک های دریافتی می باشد. حتماً باید از این موضوع که پروفایلتان شامل یک لینک به سایت شما باشد اطمینان یابید و همچنین مطالب موجود را به صورت مداوم و بی‌وقفه تازه سازی نمایید تا بتوانید بک لینک های زیر را از این راه دریافت نمایید.

 

 

۷) اگر اطلاعات کافی در مورد موضوع و محتوای وب سایت خود دارید، بنابراین می توانید از این راه نیز به افزایش بک لینک سایت خود استفاده نماید. بطوریکه با داشتن دانش کافی می‌توانید به پست‌های مرتبط با محتوای وب سایت خود، نظرات مفید و کاربردی و عملی خود را بیان نمایید و در انتهای نظرات خود لینک وب سایت خود را قرار دهید تا بتوانید از این طریق نیز وب سایت خود را به مخاطبان معرفی نمایید و از این طریق بک لینک بگیرید ولی لازم به یادآوری می باشد که از نظرات dofollow برای این کار باید استفاده نمود چرا که نظرات nofollow نمی‌توانند در ساخت بک لینک های مفید برای سایت، نقشی داشته باشند. با داشتن دانش و اطلاعات کافی از هر طریقی می توانید  به ارائه اطلاعات کافی در مورد محتوای وب سایت خود اقدام نمایید. مثلا در گروه‌های که به سوال و جواب اختصاص یافته اند و یا انجمن ها و شبکه های اجتماعی می توانید بک لینک های مفیدی را برای سایت خود دریافت نمایید. فقط کافی است که در پایین نظرات و پاسخ های خود از لینکی به سایت خود استفاده نمایید.

 

 

۸) بازسازی لینک های شکسته می توانند به افزایش اعتبار و ارزش صفحه وب سایت شما بیانجامند. برای اینکه موتورهای جستجو به لینک های شکسته اصلا علاقه ای ندارند و ممکن است در هر سایتی و به دلایل مختلفی مانند کار نکردن دامنه های مربوطه، لینک های شکسته وجود داشته باشد. برای اینکه از وجود لینک های شکسته در وبسایت خود اطلاع یابید و بدانید که چه لینک هایی دارای مشکل می باشند باید از ابزارهایی مثل Broken Link Finder یا سرچ کنسول گوگل استفاده نمایید. با این ابزارها می توانید از همه لینک های شکسته در سایتتان آگاه شوید و نسبت به تعمیر و بازسازی آنها اقدام نمایید تا بتوانید با بازسازی آن لینک های قدیمی ومشکل دار، خود را مالک فعلی لینک قدیمی رقیبانتان معرفی نمایید. فقط باید حواستان به این مورد باشد که به هیچ عنوان چنین لینک هایی را به صفحه اصلی یا دیگر صفحات نامرتبط وب سایت خود ریدایرکت نکنید چرا که باعث تاثیر منفی روی رتبه سایتتان خواهد شد و گوگل صفحه اصلی شما را با خطای Soft 404 خواهد دید.

 

 

۹) استفاده از تگ Hreflang می تواند برای وب سایت شما موثر واقع شود تا بتوانید سایتتان را برای مخاطبان کشورهای مختلف به نمایش بگذارید. با این روش به موتورهای جستجو اعلام می دارید که سایت شما یک سایت بین المللی صفحه می باشد و می بایست صفحه شما را با متناسب با زبان و منطقه مخاطبی که از کشور خود به سایت شما وارد می شود، به نمایش گذارد تا مخاطبان شما صفحه شما را صفحه مناسبی بیابند. از این طریق نیز می توانید بک لینک هایی را برای سایت خود دریافت نمایید البته این روش فقط برای سایت هایی مناسب خواهد بود که سایتی بین المللی می باشند و کشورهای مختلف را هدف خود قرار داده است.

 

بعد از مطالعه ی این مقاله حتما ادامه ی 25 روش افزایشی را در مقاله ی راه های افزایش بک لینک های دریافتی بخش دو مطالعه بفرمایید :


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: