جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس ( CushyCMS )

سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس ( CushyCMS )

 177    0

در این مقاله در مورد سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس CushyCMS و مقایسه نسخه رایگان و پولی سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس از نظر ویژگی های اصلی...

 

 

سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس

 

 

در این مقاله نوبت به معرفی سیستم مدیریت محتوایی کاشی سی ام اس رسیده است. این سیستم مدیریت محتوا ویژگی منحصر به فردی دارد و آن این است که میزبانی شده است.


در واقع این تنها سیستم مدیریتی محتوایی می باشد که میزبانی شده است.


مانند دیگر سیستم های مدیریت محتوای معرفی شده، این سیستم مدیریت نیز دارای نسخه رایگان میباشد.


البته این سیستم مدیریت دارای نسخه غیر رایگان نیز می باشد.


نسخه رایگان می‌تواند امکاناتی را برای شما فراهم کند ولی ایرادی که دارد این است که از شما برای استفاده از نام دامنه و لوگوی شخصیت آن اجازه نمی خواهد.


با استفاده از آن می توانید تعداد زیادی وب سایت و صفحات وب و ویرایشگرها را طراحی و اجرا نمایید.


این مورد برای بسیاری از افراد می تواند مسئله ساز شود و آن افراد رضایت ندهند که از نام دامنه و لوگوی شخصی شان استفاده شود، بنابراین در این موارد باید به دنبال تهیه نسخه پولی آن باشند تا این مشکل برایشان فراهم نشود و از برند و نام خود به صورت کاملاً مطمئن محافظت نمایند.


این سیستم مدیریت این امکان را به کاربران می دهد که به ویرایش بخش هایی که مدیر سایت برایشان مجاز نموده است، اقدام نمایند.


برای این cms نیز مانند cms آمبراکو، پلاگین و قالب خاصی وجود ندارد که بتوانید در طراحی سایت هایتان از آنها استفاده نمایید.


این cms برای طراحی سایت های ساده بسیار مناسب تر است تا سایت های گسترده.


این سیستم مدیریت محتوا نسبت به سیستم های مدیریت که تااینجا، در سایت خدمتتان معرفی شده است، بسیار cms ابتدایی و ساده ای می باشد و  گستردگی و توسعه زیاد در آن امکان پذیر نمی باشد.


در واقع بسیاری از ویژگی هایی که دیگر سیستم های مدیریت محتوا، در اختیار مدیران سایت قرار می‌دهند این cms این امکان ها و قابلیت ها را ندارد.


محتوای این سیستم مدیریت را به راحتی می توان مدیریت نمود و به ویرایش آنها پرداخت در واقع کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا بسیار ساده میباشد.


افرادی که تازه به این مسیر پا گذاشته اند و می خواهند سایت های ساده و بدون ویژگی های خاصی را طراحی نمایند، به راحتی می توانند نسخه رایگان این سیستم مدیریت را نصب کنند. این نسخه رایگان در اختیار عموم افراد قرار گرفته است و برای همه استفاده از آن آزاد می باشد.


شروع کار با این cms بسیار راحت می باشد و تمام افراد بدون نیاز به داشتن دانش تخصصی خاصی، می توانند با این cms کار کنند.


ولی اگر افراد بخواهند از نام و دامنه خود حفاظت نمایند و به صورت حرفه‌ای تر به ایجاد وب سایت اقدام نمایند، باید هزینه زیادی را برای دریافت نسخه پولی آن پرداخت کنند. هزینه‌ای که برای خرید این نسخه پرداخت می‌شود چشمگیر می باشد که این مورد می تواند یکی از معایب سیستم مدیریت محتوا به حساب آید.


همچنین این cms برای نسخه های رایگان آن پشتیبانی ندارد و فقط برای نسخه های غیر رایگان از طریق ایمیل پشتیبانی در نظر گرفته است. این مورد نیز دومین مورد از معایب این cms می باشد.


مورد دیگری از معایب این cms این است که از این سیستم مدیریت محتوا نمی‌توان برای طراحی سایت های بزرگ و حرفه‌ای استفاده کرد چرا که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار محدودی می باشد و فقط از آن می توان در طراحی و ایجاد سایت های ابتدایی استفاده نمود.


با این سیستم مدیریت محتوا این امکان را برای شما فراهم می شود که از لوگو و طرح و دامنه خود استفاده نمایید و این امکان برای تان به وجود می آید که محتوا و استایل و نمادها را از طریق WYSIWYG، سفارشی سازی نمایید.


امکان ایجاد کلاس های سفارشی برای هر ویرایشگر وجود دارد و همچنین امکان فراهم نمودن ایمیل‌های خوشامدگویی سفارشی نیز وجود دارد.


دارای فیدهای rss برای ردیابی ویرایش ها می باشد.


دارای رابط مدیریت بدون آگهی میباشد.

 

 

مقایسه نسخه رایگان و پولی سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس از نظر ویژگی های اصلی :

 

 

* نسخه رایگان این ویژگی را ندارد که تعداد سایت ها را به صورت نامحدود ایجاد نماید. حساب های رایگان امکان اضافه کردن حداکثر ۵ سایت را دارند ولی در تعداد صفحات و ویرایشگرها هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد. ولی نسخه پولی آن می‌تواند تعداد سایت ها، صفحات و ویرایشگرها را به صورت نامحدود ایجاد نماید.


* نسخه پولی و رایگان این سیستم مدیریت محتوا نیازی به آموزش ندارند و در صفحه اصلی سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس آنچه که برای کار کردن کاربران با این cms، نیاز است قرار داده شده است.


* هیچکدام از نسخه های رایگان و پولی این سیستم مدیریت محتوا نیاز به برنامه نویسی وجود ندارد و برای کار کردن با این cms، به دانش بسیار ابتدایی در مورد HTML نیاز میباشد.


* در هر دو نسخه رایگان و پولی نیاز به سرور نمی باشد و این cms برنامه ای  میزبانی شده می باشد و نیازی به نصب سفارش یا بسته ها ندارد.


* هر دو نسخه دارای قابلیت ویرایش xml ها می باشد، در واقع بدون مشکل می توانید به ویرایش فایلهای xml خود بپردازید.

 


* هر دو نسخه رایگان و پولی می توانند از ۲۰ زبان دنیا پشتیبانی نمایند. این ۲۰ زبان عبارتند از: 

 


انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، مجارستانی، هلندی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، فنلاندی، روسی، سوئدی، ماندارین

 

مقایسه  دو نسخه رایگان و پولی سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس از نظر ویژگی های برندسازی 

 

* امکان استفاده از لوگوی خودتان در نسخه رایگان وجود ندارد ولی در نسخه پولی این امکان برای شما فراهم شده است.


* امکان استفاده از نام دامنه خود در نسخه رایگان وجود ندارد ولی در نسخه پولی این امکان برای تان فراهم شده است.


* استفاده از طرح های رنگی ادمین در نسخه رایگان وجود ندارد ولی در نسخه پولی وجود دارد.


در واقع در نسخه پولی این سیتم مدیریت محتوا ۱۷ نوع طرح رنگی پیش فرض برای انتخاب کردن وجود دارد.


* امکان سفارشی کردن ظاهر WYSIWYG  در نسخه رایگان وجود ندارد ولی در نسخه پولی این امکان وجود دارد.


در واقع می توانید فونت ها و رنگ ها را در نسخه پولی تغییر دهید تا با ظاهر سایت مشتری مطابقت داشته باشد.


* نسخه پولی سیستم مدیریت محتوای کاشی دارای ایمیل خوشامدگویی سفارشی می باشد. در واقع می‌توانید ایمیل خوش آمد گویی که به سردبیر آن ارسال می شود را سفارشی نماید ولی این ویژگی در نسخه رایگان آن امکان پذیر نمی باشد.


* در نسخه پولی این سیستم مدیریت محتوا رابط مدیریت بدون تبلیغات می باشد. در واقع کاربرانی که از نسخه پولی استفاده می کنند و به صورت حرفه ای کار می کنند، به هیچ عنوان تبلیغاتی را در کنترل پنل خود نخواهند داشت. ولی این ویژگی در نسخه رایگان آن وجود ندارد.

 

 

مقایسه نسخه رایگان و پولی سیستم مدیریت محتوای کاشی سی ام اس از نظر کنترل های اضافی

 

 

* در نسخه پولی این سیستم مدیریت، ویژگی عدم تغییر نام تصاویر و آپلود ها وجود دارد. با این cms امکان کنترل کامل نام فایل روی سرور را خواهید داشت. این ویژگی در زمانی به کار می‌آید که به بروز رسانی اسناد pdf مانند لیست قیمت ها یا منوها می‌پردازید. این ویژگی‌ها در نسخه رایگان این سیستم مدیریت محتوا نیز برای کاربران فراهم شده است.


* در نسخه پولی ویژگی مناطق قابل تکرار وجود دارد. در واقع میتوانید ویرایشگر ها را فعال نمایید تا مناطق محتوا را تکرار نمایند. به عنوان مثال برای ایجاد بخش اخبار این ویژگی می تواند بسیار کاربردی باشد ولی در نسخه رایگان این ویژگی برای کاربران فراهم نشده است.


* در نسخه پولی سیستم مدیریت محتوای کاشی cms ویژگی شبیه سازی صفحات وجود دارد. با این ویژگی به ویرایشگر این امکان را می دهد که هر صفحه مشابه را که می تواند ویرایش نماید، ولی این امکان در نسخه رایگان این cms وجود ندارد.


در نسخه پولی این سیستم مدیریت محتوا می توان به ایجاد کلاس های سفارشی برای هر ویرایشگر اقدام نمود. با این ویژگی برای هر ویرایشگر امکان ویرایش های متفاوت را میتوانید تنظیم نمایید. ولی در نسخه رایگان، این امکان وجود ندارد.


* با نسخه های پولی این ویرایشگر می‌توانید کنترلهای WYSIWYG را سفارشی نمایید. در واقع این امکان وجود دارد که WYSIWYG را سفارشی نمایید. ولی در نسخه رایگان این امکان وجود ندارد.


* در نسخه پولی سیستم مدیریت محتوای کاشی cms این امکان وجود دارد که سبک های سفارشی خود را اضافه نمایید. ولی در نسخه های رایگان این امکان وجود ندارد.


* در نسخه پولی این سیستم مدیریت می توانید نام کلاس های سفارشی را ایجاد نماید ولی در نسخه های رایگان این امکان را برای کاربران فراهم نشده است. در واقع به صورت اختیاری می توانید از نام (کلاس ویرایشگر مشتری) به جای (سیستم مدیریت محتوای کاشی) در منبع html خود استفاده کنید.

 

 

مقایسه نسخه رایگان و پولی رایگان مدیریت محتوای کاشی سی ام اس از نظر پشتیبانی ها

 

 

* نسخه پولی و رایگان این سیستم مدیریت محتوا می‌توانند از فیلم ها،مستندات و پرسش های متداول و گروه پشتیبان نماید. در صورت نیاز به ویدیو های نمایشی، اسناد جامع و صفحات پرسش های متداول، کمک های گروه سیستم مدیریت محتوای کاشی در دسترس هستند.


* نسخه پولی این سیستم مدیریت محتوا می تواند ردیاب را تغییر دهد. در واقع دسترسی به فیدهای RSS برای ردیابی تغییرات صفحه وجود دارد. ولی در نسخه رایگان آن این ویژگی وجود ندارد.


* در نسخه های پولی این سیستم مدیریت، پشتیبانی از طریق ایمیل وجود دارد و در واقع از طریق ایمیل پشتیبانی مستقیم میشود، ولی در نسخه رایگان آن این پشتیبانی وجود ندارد.


با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در مقایسه دو نسخه بیان شد، می توانید تصمیم بگیرید که هزینه نسخه پولی این سیستم مدیریت محتوا را بپردازید و از نسخه پولی آن با امکانات و ویژگی های فراوان آن استفاده نمایید و یا در همان حد نسخه رایگان، این سیستم مدیریت محتوا می تواند برای شما کافی باشد.


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: