جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

گوگل ادسنس یا Google Adsense بخش چهار

گوگل ادسنس یا Google Adsense بخش چهار

 215    0

در این مقاله در مورد اینکه گوگل ادسنس کدام زبان ها را پشتیبانی می کند و چگونه می توان از گوگل ادسنس در ایران توسط کاربران ایرانی استفاده نمود بحث و...

 

قبل از مطالعه ی این مقاله حتما گوگل ادسنس یا Google Adsense بخش سه را مطالعه بفرمایید :

 

 

درآمد کسب شده وبسایت ها از طریق تبلیغات گوگل ادسنس به چه طریقی تسویه حساب میشود؟

 

 

افرادی که آشنایی کامل با این روش تبلیغات را ندارد، شاید این سوال برایشان پیش آید که مبالغی که توسط تبلیغات به عنوان درآمد کسب می نمایند، چگونه برای آنها واریز میشود و چگونه صاحبان وب سایت ها می توانند این مبالغ را برداشت نماید؟

 

 

 زمانی که در گوگل ادسنس وب سایت ها ثبت نام می نمایند، از آنها اطلاعاتی درخواست میشود که برای عضویت در گوگل ادسنس باید آن اطلاعات تکمیل شوند وگرنه به آنها اجازه عضویت داده نمی شود و یکی از این اطلاعات شامل اطلاعات حساب بانک صاحبان وب سایت ها می باشد. بنابراین با ارائه این اطلاعات درآمد کسب شده از تبلیغات از طریق چک یا حساب اینترنتی برایشان واریز می گردد.


واریز مبالغ کسب شده از طریق تبلیغات زمانی می باشد که پایان ماه رسیده باشد و حداقل به درامد ۱۰۰ دلار دست یافته باشند.

 

 

گوگل ادسنس کدام زبان ها را پشتیبانی میکند؟

 

 

همانطور که بیان شد گوگل ادسنس تمامی زبان های دنیا را پشتیبانی نمیکند و زبان‌های محدودی را پشتیبانی می کند و زبان فارسی نیز از جمله زبان هایی می باشد که توسط گوگل ادسنس پشتیبانی نمی شود و اگر سایتی به زبان فارسی راه اندازی نمایید و یا اگر از IP ایرانی استفاده کنید، تحت هیچ شرایطی نخواهید توانست از گوگل ادسنس بهره‌ ببرید. ایران به دلیل اینکه تحریم شده می‌باشد بنابراین گوگل ادسنس نیز به IP های ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند.


زبان هایی که در گوگل ادسنس پشتیبانی می شوند عبارتند از: انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، چینی، لهستانی، بلغاری، روسی ، ترکی، پرتقالی، هندی و غیره

 

اگر فردی از ایران بخواهد از گوگل ادسنس استفاده کند به دلایل بیان شده امکان چنین چیزی نخواهد بود مگر اینکه از روش غیر قانونی برای بهره بردن از خدمات گوگل ادسنس استفاده نمایید و آن هم این است که اگر از دوستان و آشنایانتان در خارج از کشور باشند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید آدرس خود را در اختیار شما قرار دهند تا شما به جای آدرس خودتان، آدرس آنها را وارد گوگل ادسنس نمایید. البته راه های دیگری هم برای بهره‌مندی از خدمات گوگل ادسنس برای ایرانیان وجود دارد و راهکار ارائه شده از بی دردسر ترین و راحت ترین روش ها می باشد.

 

 

چگونه می توان از گوگل ادسنس در ایران توسط کاربران ایرانی استفاده نمود؟

 

 

همانطور که بیان شد ایران در تحریم میباشد و بسیاری از کشورهای خارجی از ارائه هر نوع خدماتی به این کشور خودداری می‌کنند، بنابراین به روش قانونی و از راه صحیح نمیتوان از گوگل ادسنس در ایران و توسط کاربران ایرانی استفاده نمود ولی برای اینکه مردم ایران از مردم دیگر کشورها عقب نمانند، همیشه به دنبال راهکارهایی می باشند که بتوانند از خدماتی که آنها را به موفقیت می رساند، استفاده نمایند. از آنجایی که گوگل ادسنس اگر به صورت اصولی استفاده شود، باعث درآمد زایی بالایی برای وبسایت ها خواهد شد، بنابراین کاربران ایرانی نیز می‌خواهند که از مزایای آن بهره‌مند شود.

یکی از راهکارهایی که گفتیم بسیار ساده و راحت می‌باشد، استفاده از آدرس اقوام و دوستان خود در خارج از کشور ایران بود.


به این نکته حتما توجه نمایید که گوگل هم به همین راحتی ها نمی‌گذارد سرش کلاه رود و به خاطر همین هم برای اینکه آدرس شما تایید شود، کد احراز هویتی را در یک پاکت به آدرس ثبت شده شما ارسال می کند تا شما با وارد کردن آن کد در سایت ادسنس بتوانید فعالیت خود را شروع نماید. بنابراین به هیچ عنوان آدرس‌های غیر واقعی را در گوگل ادسنس وارد نکنید، چرا که در صورت ارسال نامه به آدرس غیر واقعی کد به دستتان نخواهد رسید و شما نخواهید توانست آن را وارد سایت نمایید و فعالیت خود را آغاز کنید و اگر گوگل ادسنس متوجه این موضوع شود که شما به جای دادن آدرس واقعی خود از آدرس های غیر واقعی استفاده نموده اید، حساب کاربری ادسنس شما را مسدود خواهد نمود.


باید بدانید که IP های ایرانی جهت بهره مندی از گوگل ادسنس و خدمات آن، به خاطر تحریم ایران، مجاز نمی باشند. البته این تنها سرویس گوگل نیست که به کاربران ایرانی عرضه نمی‌شود و گوگل ادسنس یکی از چنین خدمات گوگل می باشد که به خاطر تحریم ایران به کاربران ایرانی عرضه نمی‌شود. بنابراین در دامنه وب سایت های خود از پسوند ir. که برای وبسایت های ایرانی به کار می‌رود استفاده نکنید، چرا که گوگل ادسنس چنین وب‌سایت‌های را نخواهد پذیرفت و به جای این پسوند از پسوند com. برای وب سایت خود استفاده نمایید. همانطور که میدانید com. یک پسوند بین المللی می باشد و همه کشورها می توانند از آن استفاده نمایند. بنابراین با استفاده از این پسوند، سایت شما به عنوان یک وب سایت ایرانی شناسایی نمیشود.

 

 

آیا میشود گوگل ادسنس را برای وبلاگ ها نیز استفاده نمود؟

 

 

از گوگل ادسنس هم میتوان در وبسایت ها هم در وبلاگ ها استفاده نمود و فرقی بین این دو، جهت بهره‌مندی از خدمات گوگل ادسنس وجود ندارد ولی باید در هر دو مورد، برای استفاده از گوگل ادسنس، قوانین مرتبط با آن را رعایت نمایید و ترافیک بالایی برای وب سایت یا وبلاگتان ایجاد نمایید و محتواهای با کیفیت برای هر یک از این دو مورد تهیه نمایید و همچنین داشتن حساب بین المللی جهت دریافت درآمد خود از شرایط گوگل ادسنس می باشد. چرا که با ارائه حساب بانکی ایرانی نیز شما به عنوان کاربر ایرانی شناخته خواهید شد، بنابراین گوگل ادسنس خدمات خود را در اختیار شما نخواهد گذاشت. پس وبلاگ یا وبسایت هیچ فرقی ندارد و ممکن است حتی یک وبلاگ از یک وبسایت بسیار بهتر فعالیت نماید.

 

 

چگونه یک حساب بانکی بین المللی داشته باشیم؟

 

برای اینکه بتوانید یک حساب بین المللی داشته باشید، می توانید به شرکت هایی که در این زمینه ارائه خدمات می دهند، مراجعه نمایید تا آنها برای شما افتتاح حساب بانکی نمایند تا شما صاحب یک حساب بانکی بین المللی شوید.


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: