جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

کلمات کلیدی بخش شش

کلمات کلیدی بخش شش

 143    0

در این مقاله در ادامه ی کلمات کلیدی بخش 5 که تا ابزار 10 توضیح داده شد در اینجا از ابزار 11 تا 14 از جمله ابزارهای Moz keyword Explorer و ابزار...

 

قبل از مطالعه ی این مقاله حتما کلمات کلیدی بخش پنج را مطالعه بفرمایید :

 

۱۱) ابزار Moz keyword Explorer 

moz

یکی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی که بسیار قدرتمند می باشد ولی متاسفانه فقط برای تولید محتوا کاران انگلیسی کاربرد دارد ابزار Moz keyword Explorer  میباشد. با استفاده از این ابزار قدرتمند و در عین حال ساده (از جهت استفاده) می توان به راحتی به دنبال کلمات کلیدی بود و از آن کلمات در محتوای خود استفاده نمود. این ابزار علاوه بر ارائه کلمات کلیدی می‌تواند اطلاعات بسیاری مانند تحلیل و روند کلمات کلیدی ارائه کرده و بسیاری از دیگر اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهد تا کاربران بتوانند به صورت بهینه از این کلمات کلیدی استفاده نماید. همانطور که گفته شد کار کردن با این ابزار بسیار ساده و راحت می باشد و کاربران بدون هیچ مشکلی می‌توانند از این ابزار استفاده نمایند.

 

همچنین سرعت ارائه کلمات کلیدی توسط این ابزار بسیار بالا می باشد به طوری که در عرض یک زمان بسیار کوتاهی، می تواند لیستی از کلمات کلیدی (که ارزش کلمات نیز بالا می باشد) رابه کاربر ارائه دهد. همچنین این ابزار این قابلیت را دارد که لیست ارائه شده ذخیره سازی نماید. با استفاده از این ابزار می توان کلمات کلیدی را که میتوان توسط آن کلمات به سئوی صفحات دست یافت را پیدا کرد، چرا که این ابزار ویژگی هایی را دارد که به شما امکان مدیریت کلمات کلیدی ارائه شده را می دهد. در واقع شما به راحتی می توانید کلمه های کلیدی را باهم مقایسه کنید و بر اساس کیفیت و ارزش کلمات، آنها را رتبه بندی و اولویت بندی نمایید .

 

در نتیجه از بین آنها، آن کلمه ای را برای خود انتخاب نمایید که از همه دیگر کلمات، بیشتر می تواند به شما در رسیدن به رتبه های برتر یاری رساند. با استفاده از این ابزار شما از استفاده کلمات کلیدی منسوخ شده (در گذشته در بورس بودند ولی امروزه دیگر زیاد مورد جستجو قرار نمی گیرند) به دور خواهید ماند، چرا که این ابزار با ویژگی هایی که دارد به شما بروزترین و جدیدترین کلمات کلیدی را پیشنهاد خواهد داد. با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات دقیقتری مانند دشواری و نرخ کلیک ارگانیک را در مورد کلمات کلیدی به دست آورید، تا بتوانید در راه رسیدن به هدف خود بهترین کلمه کلیدی را برای خود انتخاب نمایید.

 

این ابزار به قدری قدرتمند و هوشمند می باشد و در انجام وظیفه خود به درستی و به نحو احسنت ایفای نقش می‌کند که به هیچ وجه به شما کلمات کلیدی که قدیمی و یا کلیشه‌ای و تکراری باشند را پیشنهاد نمی دهد، بلکه کلمات پیشنهادی توسط این ابزار کاملا جدید و به روز می باشد. اگر شما از این ابزار برای تحقیق در مورد کلمه کلیدی خود استفاده نمایید، حتی می توانید تعداد کلیکی که با انتخاب هر کلمه کلیدی داشته باشید را نیز به دست آورید.

 

حتی MOZ می‌تواند برای تعیین رتبه وب سایت شما با توجه به کلمه کلیدی انتخابی تان کمک نماید، در واقع شما می توانید بدانید که با کلمه‌ی کلیدی منتخب تان در چه جایگاهی از صفحه نتایج جستجو خواهید بود. همچنین این امکان برای شما فراهم می‌شود که به تجزیه و تحلیل در مورد رقیبانی که از کلمه کلیدی شما استفاده می نمایند، نیز بپردازید تا با تجزیه و تحلیل رقیبانتان از ضعف های خود و رقیبانتان آگاه شوید و توسط این اطلاعات ضعف های خود را برطرف نمایید و ضعف های رقیبانتان را به منزله یک پوئن مثبت برای خود قرار دهید تا با تلاش بتوانید در قسمت‌های که رقیبانتان ضعف دارند، شما قوی تر شوید تا بتوانید دست آنها را از پشت ببندید و به رتبه های بالاتری نسبت به رقیبانتان دست یابید. این ابزار علاوه بر یافتن کلمات کلیدی، با بهینه‌سازی درونی محتوا نیز به کمک کاربران خود می شتابد.

 

در واقع با این ابزار می توانید به بهینه سازی محتوای صفحه خود اقدام نمایید تا بتوانید زمان ماندگاری کاربرانتان را در داخل صفحه خود بالا ببرید. چرا که هرچقدر محتوای موجود در صفحه با ارزش باشد، بیشتر می تواند کاربران را برای مطالعه در صفحه مربوطه نگه دارد. همچنین این ابزار این قابلیت را دارد که پیشنهاداتی را در مورد محتوای جدید در اختیار کاربران قرار دهد.

 

 

۱۲) ابزار Keyword snatcher

 

این ابزار نیز یکی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی می باشد، ولی به شدت در این زمینه ضعیف عمل می کند. چرا که به غیر از اینکه لیستی از کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد، هیچ کارایی دیگری ندارد و نمی توانید اطلاعات متنوعی را که از دیگر ابزارها در مورد کلمات کلیدی به دست می‌آوردید، را به دست آورید. بنابراین افرادی می‌توانند از این ابزار استفاده نمایند که فقط به دنبال لیستی از کلمات کلیدی می باشند. این ابزار پایگاه داده ای نسبتاً بزرگ از کلمات کلیدی را در اختیار دارد به طوری که می تواند ۲۰۰۰ کلمه جدیدی را به کاربران خود پیشنهاد دهد.

 

 

۱۳) ابزار Ahrefs

ahresh

این ابزار فقط ابزار تحقیق کلمات کلیدی نمی باشد، بلکه می‌تواند در زمینه‌های لینک بیلدینگ، سئو وغیره نیز به نحو احسن انجام وظیفه نماید. اگر شما به عنوان ابزار تحقیق کلمات کلیدی از ابزار Ahrefs استفاده می کنید، می توانید مطمئن شوید که یکی از بهترین ابزارها را برای خود انتخاب نموده اید.

 

این ابزار علاوه بر اینکه لیستی از کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد، این قابلیت را نیز دارد که اطلاعات تکمیلی و زیادی را نیز در مورد کلمات کلیدی به شما ارائه دهد. این ابزار به قدری ویژگی های تکمیل تری دارد و قدرتمند می باشد که بیشتر سئوکاران از این ابزار جهت یافتن کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل های خود استفاده می کنند. Ahrefs می تواند به تحلیل بک لینک ها نیز بپردازد و در واقع در ابتدا این ابزار برای همین منظور ایجاد و روانه بازار گردید. اگر می خواهید که کلمه کلیدی را به دست آورید که بتوانید با استفاده از آن رتبه های بالایی را برای صفحه وب سایت خود به دست آورید و همچنین نرخ پرش خود را کاهش دهید و نرخ کلیک و تبدیل خود را افزایش دهید.

 

می توانید Ahrefs را برای انتخاب کلمه کلیدی خود انتخاب نمایید. این ابزار می تواند کلمات کلیدی جدیدی را ایجاد نمایید که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار می تواند به شمار آید، چرا که دیگر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی که قدرتمند نیز می باشند مانند MOZ و SEMRUSH نیز به چنین قابلیتی دسترسی ندارد.


با استفاده از این ابزار حتی می توانید به استراتژی های که شما به هدف سئو نزدیک می کند، دست یابید. Ahrefs علاوه بر موتور جستجوی گوگل، میتواند ده موتور جستجوی متفاوت را نیز پشتیبانی نماید از جمله این موتورهای جستجوی یوتیوب، آمازون و بینیگ می باشد.


این ابزار همچنین می‌تواند شما را از رتبه ای که با استفاده از کلمه کلیدی مدنظر خود می‌توانید داشته باشید نیز آگاه نماید تا بتوانید تصمیم درستی در مورد انتخاب کلمه کلیدی خود داشته باشید. حتی می توانید خود را با رقیبانتان مقایسه نمایید و ضعف هایی را که در مورد استراتژی شما وجود دارد را رفع نمایید تا بتوانید به رتبه‌های بالاتری دست یابید. امکان مشاهده میزان پیشرفت با این ابزار برای تان فراهم می‌شود. اگر به دنبال تولید محتوای با کیفیت و ارزشمندی می باشید نیز می توانید از Ahrefs استفاده نمایید تا بتوانید ایده‌های جدیدی را در این مورد نیز به دست آورید و این ابزار برای اینکه بتوانید محتوای باکیفیت و به روز و جدید و غیر تکراری داشته باشید، انواع مقاله هایی را که در حوزه محتوای شما می باشد را برایتان نمایش میدهد تا شما بتوانید در زمینه تولید محتوای خود از آن مقاله ها نیز کمک بگیرید.

 

 

۱۴) ابزار Keywords Everwhere

 

این ابزار یکی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی گوگل کروم می باشد و با استفاده از این ابزار دیگر نیازی نیست که از  Google keyword planner جهت جایگذاری کلمات کلیدی استفاده نمایید و همان مرورگر گوگل کروم برای شما کفایت می کند و هر آنچه را که نیاز دارید می توانید در گوگل کروم مشاهده نمایید. این ابزار می تواند لیست کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار دهد .

 

شما می توانید با استفاده از این ابزار این کلمات کلیدی را بررسی و آنالیز نمایید و حجم جستجویی که برای هر کلمه کلیدی وجود دارد را به دست آورید تا بتوانید کلمه‌ی کلیدی را که برای شما مفید تر و ارزشمند تر می باشد و می تواند صفحه و وب سایت شما را به رتبه های بالاتری برساند، را برای خود انتخاب نمایید. همچنین اگر شما نیاز به ذخیره سازی لیست کلمات کلیدی داشته باشید، می توانید به وسیله این ابزار به ذخیره کردن لیست پیشنهاد شده اقدام نمایید و فایل ذخیره شده لیست کلمات کلیدی را به صورت pdf یا فایل اکسل، در دسترس داشته باشید تا در مواقع مورد نیاز از آن نیز استفاده نمایید. ویژگی منحصر به فردی که این ابزار دارا می باشد، این است که می‌تواند کلماتی را که مشتریان مورد نظر شما به دنبال خرید محصول یا خدمات شما نیستند را جستجو کند و بیابد.

 

بعد از مطالعه ی این مقاله حتما کلمات کلیدی بخش هفت را مطالعه بفرمایید :


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: