جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

کلمات کلیدی بخش هشت

کلمات کلیدی بخش هشت

 118    0

در این مقاله در ادامه ی بحث کلمات کلیدی بخش هفت به سه ابزار مهم از جمله ابزار Term Explorer و ابزار Growth Bar و ابزار Accuranker پرداخته ایم.

 

قبل از مطالعه ی این مقاله حتما کلمات کلیدی بخش هفت را مطالعه بفرمایید :

 

۱۶) ابزار Term Explorer

 

term explorer

این ابزار را می‌توان در دسته ابزارهایی قرار داد که به صورت حرفه‌ای و قدرتمند به انجام وظایف خود می پردازند. قابلیت‌هایی که این ابزار دارد، باعث شده است که با اینکه کاربران باید برای بهره‌مندی از خدمات این ابزار هزینه آن را بپردازند،باز هم به استفاده از این ابزار روی آورند. این ابزار با حدود ۳۴ دلار در هر ماه قابل استفاده می شود، ولی برای بهره مندی از خدمات پیشرفته آن، می‌تواند تا ۴۹۹ دلار در هر ماه نیز هزینه داشته باشد. با استفاده از این ابزار می توان به گزارشات تحقیقاتی با جزئی ترین موارد در مورد کلمات کلیدی دست یافت. برای شروع باید یک کلمه کلیدی که مد نظر دارید را وارد این ابزار نمایید تا سیلی از کلمات کلیدی متفاوت و مرتبط با کلمه‌ی کلیدی وارد شده را پیش رو داشته باشید. اگر کاربری فقط نیاز داشته باشد که روزی فقط پنج بار از این ابزار استفاده نماید، می تواند به صورت رایگان از نسخه که به صورت رایگان و دارای محدودیت در اختیار کاربران قرار داده شده است، استفاده نماید. به‌تبع این نسخه رایگان علاوه بر محدودیت استفاده در تعداد روزانه، دارای دیگر محدودیت ها و ضعف ها هم خواهد بود. مثلا در این نسخه کلمات پیشنهادی بدون هیچ الویت بندی در اختیار کاربران قرار داده میشود.


این ابزار می تواند نتایج موجود در صفحه اول صفحه نتایج موتور جستجو را تجزیه و تحلیل نماید و اطلاعات و داده هایی را در اختیار کاربر قرار دهد که کاملاً کاربر را شگفت زده نماید و کاربر با بهره گیری از آن داده ها بتواند رتبه وب سایت خود را افزایش دهد. حال شاید در ذهنتان این سوال را داشته باشید که داده های ارائه شده توسط این ابزار چیست که می تواند انقدر بی نظیر و متفاوت باشد که کاربران را شیفته خود نماید؟ در ادامه مقاله به شما برخی از داده های این ابزار را معرفی می نماییم تا خود قضاوتی درمورد این ابزار داشته باشید.


* اطلاعاتی در مورد این که دقیقا چه تعداد نتایج یافت شده است.


* قدرت لینک ها در چه حدی می باشد.


* میزان دشواری کلمات کلیدی (جهت رتبه گیری وب سایت ها با استفاده از آن کلمات کلیدی) چقدر می باشد.


* نمره اعتماد


* و غیره

 


حال خودش ما بگوید که اگر بتوانید این اطلاعات را در دسترس داشته باشید چقدر می توانید در انتخاب کلمه کلیدی خود دقیقتر و بهتر عمل نمایید؟ با این اطلاعات می توانید با رقیبان راحت تر و بهتر رقابت نمایید، همچنین جهت رقابت و تجزیه و تحلیل رقیبانتان علاوه بر اطلاعات بالا می‌توانید به اطلاعات زیر نیز دستیابید تا بدانید رقیبانتان کیستند و چه میکند.

 

* می‌توانید بدانید دامنه مورد نظر شما چه مدت زمانی است ایجاد شده است و فعالیت می کند.


* صفحه مورد نظر را تجزیه و تحلیل نمایید تا از میزان کاراکتر موجود در آن اطلاع یابید.


* همچنین می توانید سایت مد نظر خود را از نظر میزان اعتبار آن بسنجید.


* لینک های های داخلی و خارجی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید تا از میزان تاثیر و قدرت آن ها با خبر شوید.


* بدانید که چه تعداد کلمه کلیدی در محتوای مد نظر شما وجود دارد و از چگونگی پخش کلمه کلیدی در آن متون آگاه شوید و بدانید که تعداد مجاز استفاده از تعداد کلمات کلیدی در متون چقدر می باشد تا از آن حد عبور نکنید.


* و غیره


اگر نیاز دارید که اطلاعات دریافتی خود را برای بررسی و آنالیز بیشتر در دسترس داشته باشید و هر بار برای دریافت مجدد اطلاعات موجود مجبور به استفاده از این ابزار نشوید، می توانید اطلاعات دریافتی خود را به صورت CSV دانلود نمایید.

 

 

۱۷) ابزار Growth Bar

 

این ابزار نیز پولی می باشد و باید برای استفاده از خدمات و امکانات این ابزار هزینه آن را پرداخت نمایید. هزینه پایه اجرای این ابزار از ۲۹ دلار به صورت ماهانه شروع می‌شود و برای استفاده از خدمات بیشتر نیاز به پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. عملکرد این ابزار به این صورت می باشد که مستقیماً به آنالیز و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو می‌پردازد، چرا که از افزونه سئوی Chrome می باشد. این ابزار از مهم ترین و بهترین و ساده ترین ابزارها برای سئوی سایت ها به شمار می رود.

بنابراین با استفاده از این ابزار می توانید به بهینه نمودن وب سایت خود بپردازید و با اطمینان بیشتری پیش به سوی هدف خود گام بر دارید. با استفاده از این ابزار می توانید میلیون ها میلیون کلمه کلیدی را داشته باشید و از بک لینک های رقیبانتان و داده‌های و تولید محتوای وبلاگ مورد نظر خود فقط با یک کلیک کردن ساده روبرو شوید. با استفاده از این ابزار علاوه بر اینکه می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای خود انتخاب نمایید، این امکان نیز برای شما فراهم می شود که به ردیابی و رتبه بندی سئو بپردازید و همچنین به تجزیه و تحلیل رقیبانتان خود بپردازید.

درواقع  می توانید عملکرد و رفتار رقیبان خود را آنالیز نمایید تا بدانید که چگونه به موفقیت دست یافته اند و چه نوع تبلیغاتی را برای خود انتخاب نموده و استفاده می نمایند و بک لینک ها و کلمات کلیدی آنها را به دست آورید تا بتوانید با قدرت بیشتری پا در جای پای رقیبانتان بگذارید و به موفقیت آنها و حتی بیشتر از آنها دستیابید. به دست آوردن اطلاعاتی مانند پیشنهاد کلمات کلیدی، تعداد کلمات و نمره دشواری کلمات کلیدی و هر آنچه که شما را به موفقیت بیشتر می رساند، می تواند شما را در رسیدن به هدفتان  موفق تر نماید و باعث شود با گام های پرقدرتی در این مسیر پیش روید. حتما شما هم موافقید که اگر فردی با اطلاعات و حضور ذهن بیشتر در مسیری گام بردارد از فردی که هیچ اطلاعاتی ندارد و با توکل کردن بر خدا می خواهد به راه خود ادامه دهد، موفق تر خواهد بود.

پس با این ابزار می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد کلمات کلیدی انتخابی خود و همچنین عملکرد رقیبانتان داشته باشید تا بتوانید به رتبه های اولیه در صفحه نتایج متورجستجو دستیابید. این ابزار نسخه ای را به صورت رایگان ولی محدود و به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار داده است و فرد می تواند ۵ روز از این نسخه‌ رایگان استفاده نماید و در صورت رضایت از عملکرد ابزار Growth Bar نسبت به خرید آن اقدام نماید. اگر از این ابزار استفاده کنید خواهید دید که در صورت استفاده از کدام کلمه‌ی کلیدی میتوانید بیشترین بازدید را برای وب سایت خود فراهم نمایید و کدام بک لینک های سایت در بین معتبرترین بک لینک ها قرار گرفته اند.

 

 

۱۸) ابزار Accuranker

 

این ابزار نیز از ابزارهای پولی تحقیق کلمات کلیدی می باشد و چیزی که این ابزار را از دیگر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی متمایز نموده است سرعت بالای آن است. این ابزار بسیار سرعت بالایی دارد و می‌تواند در صرفه جویی وقت کاربرانی که برای یافتن کلمات کلیدی برتر زمان میگذارند تا بتوانند با کلمه‌ی کلیدی به دست آورده رتبه های بالایی را در صفحه نتایج موتور جستجو به دست آوردن، مفید واقع شود. بنابراین اگر شما هم به وقت خود اهمیت میدهید و صرف هزینه برایتان مهم نمیباشد، میتوانید این ابزار را که از بهترین و دقیق ترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی می باشد را برای خود انتخاب نمایید. همانطور که گفته شد این ابزار در انجام وظایف خود بسیار دقیق می باشد. بنابراین اگر به نظرتان آید که اگر این ابزار با این سرعت بالا به وظایف خود عمل می نماید می تواند دچار اشتباهات زیادی شود، کاملا در اشتباه می باشید. چرا که این ابزار ویژگی سرعت و دقت را با هم توأمان دارد.


با این ابزار می توانید به ردیابی کلمات کلیدی بپردازید و با در دست داشتن بهترین کلمات کلیدی نسبت به پیشرفت خود جهت رتبه گیری در صفحه نتایج اقدام نمایید. این ابزار ویژگی منحصر به فرد دیگری که دارد این است که دارای پروکسی داخلی می‌باشد و می‌تواند به سرعت در مورد نحوه رتبه بندی صفحات وب سایت ها برای هر کلمه کلیدی، بررسی های خود را انجام دهد و گزارشات مربوطه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

همچنین دارای بخشی به نام گزارش های هفتگی برنامه ریزی شده می باشد که این قسمت به درد کسانی خواهد خورد که به صورت گروهی کار می کنند و یا کاربر حتماً باید گزارش خود را در مورد معیارهای انتخاب کلمات کلیدی را با افراد دیگری مثل مدیر خود در میان بگذارد.  در واقع با این قسمت می توانید گزارشات خود را با یکدیگر در میان بگذارید.

این ابزار علاوه بر موتورهای جستجو گوگل بسیاری از دیگر موتورهای جستجو را نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین با استفاده از آن می توانید رتبه وب سایت یا وبلاگ خود را در بسیاری از موتورهای جستجو به دست آورید. اگر شما با استفاده از این ابزار کلمات کلیدی خود را انتخاب نمایید، می توانید به صورت مستمر و بدون وقفه موقعیت آن کلمات کلیدی در صفحه نتایج مرورگر ها را به دست آورید. قدرت و امکاناتی که این ابزار دارد قابل وصف نمی باشد، به طوری که خیلی از امکانات و ویژگی‌ها در این ابزار وجود دارد را در کمتر ابزار تحقیق کلمات کلیدی دیگری می‌توان یافت. یکی از ویژگی‌های این است که این ابزار علاوه بر اینکه یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی می باشد، یک ابزار ردیابی موتور جستجو نیز می‌باشد. به طوری که با این ابزار می توانید وضعیت روزانه گوگل را بررسی نمایید تا بفهمید که گوگل در آن روز یک روز معمولی و بدون تغییر را سپری می‌کند و یا یک روز پر از تغییر و چالش را. یعنی می توانید بدانید که گوگل در چه روزی الگوریتم های خود را دچار تغییر نموده است تا از نتایج آن تغییرات بر روی رتبه و کلمات کلیدی خودتان دچار اضطراب نشوید.


همچنین با این ابزار می توانید به ویژگی بسیار بسیار مهم ادغام با سایر ابزارها و برنامه‌ها نیز دستیابید تا بتوانید به ردیابی دقیق سایت خود و آنالیز رقبای خود و داده های آن ها که می تواند برای شما ارزشمند و مفید باشند، دست یابید. مثلا می‌توانید این ابزار را با کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس و واردکننده CSV ادغام نمایید تا از نتایج آن ها شگفت زده شوید.


این ابزار به شما امکان ایجاد حساب کاربری را می دهد. با این امکان شما می توانید برای خود و یا هر یک از افراد گروه خود حساب جداگانه ایجاد نمایید تا هر کس بتواند اشتراک های خود را مدیریت نماید و حساب های خود را افزایش  یا کاهش دهد و ادغام هایی را که با دیگر برنامه ها و ابزار ها انجام می دهد را بررسی نماید و تصاویر نمایه را برای خود داشته باشد و هر آنچه که نیاز است در حساب کاربری خود به آن دسترسی داشته باشد تا یک برنامه موفق پیش رو داشته باشد را برای کاربر فراهم می نماید. در این صورت اگر به صورت تیمی کار می کنید هیچ کس در کار دیگری نمی‌تواند دخالتی داشته باشد و هر فرد می‌تواند مدیریت کارهای خود را به عهده بگیرد. همچنین این ابزار می‌تواند گزارشات تکمیلی همراه با نمودار ها را در اختیار مدیران وب سایت ها قرار دهد تا وی از عملکرد وب سایت خود مطلع شود.

 

قسمتی به نام Add Domain به خاطر تعبیه شده است که به ردیابی دامنه های مختلف بپردازید. برای این منظور باید موتور جستجویی را که در نظر دارید و می خواهید در آن موتور جستجو دامنه مورد نظر خود را ردیابی نمایید، در این بخش انتخاب نمایید و همچنین منطقه و مکان مورد نظر خود را نیز جهت ردیابی دامنه مورد نظر انتخاب نمایید. این قسمت برای کسانی که به کسب و کار بین‌المللی پرداخته اند بسیار کاربردی میباشد.


اگر شما در پروژه های گوناگون مشغول به کار می باشد و برای هر کدام از پروژه دنبال جستجوی کلمات کلیدی و بررسی دامنه ها و غیره می باشید، می توانید به صورت همزمان از این ابزار برای همه آنها استفاده نمایید.


قسمت داشبورد این ابزار نیز بسیار شگفت آور می باشد به طوری که شما می توانید در این قسمت کلمات کلیدی را بر اساس برچسب های متفاوت مانند پول، ترافیک، کوپن و غیره ردیابی نمایید. همچنین می توانید رتبه بندی جهانی و محلی را با چندین مکان برای موتور جستجوی گوگل و بینگ بررسی نمایید.

 

در این قسمت انتخاب انواع مکان ها برحسب سلیقه و نیاز شما می باشد. مثلا وقتی می خواهید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در کشوری مانند انگلستان و آلمان بررسی کنید، از این قسمت این امکان برای شما فراهم می‌شود. همچنین بررسی معیار SOV (سهم صدا) نیز از دیگر ویژگی‌های این ابزار  بسیار قدرتمند می باشد. ویژگی دیگر قیمت گذاری می باشد.

در واقع قیمت‌گذاری بر اساس تعداد کلماتی کلیدی است که می‌خواهید به ردیابی آن کلمات کلیدی بپردازید. این ابزار با استاندارد صنعت قیمت گذاری شده است. هر چقدر تعداد کلمات کلیدی شما برای ردیابی زیادتر شود، هزینه شما نیز بالاتر خواهد رفت. اگر یک کلمه کلیدی را در سه مکان ردیابی نمایید، تعداد کلمات کلیدی که برای شما قیمت‌گذاری خواهد شد و هزینه آن از شما گرفته خواهد شد، به جای یک کلمه سه کلمه محاسبه خواهد شد.

بنابراین حتما به این نکته توجه نمایید که کلمات کلیدی بی ارزش را ردیابی نکنید و فقط آن کلمات و آن مکان هایی که می توانند شما را به هدفتان برسانند، ردیابی نمایید تا هزینه‌های سرسام‌آوری عایدتان نگردد. بنابراین ما همین ویژگی‌ها و امکاناتی که برای این ابزار قدرتمند و با تجربه کاربری بالا نام برده شد، باعث شده است که افراد پولی را که بابت آن پرداخت می‌کنند به راحتی پرداخت نمایند و نتیجه که از آن دریافت می‌کنند، احساس خوشایندی و رضایت بخشی را برای آنها به ارمغان آورد. این ابزار هر روز در حال تکمیل شدن می باشد چرا که تیم فعالی در پشت این ابزار وجود دارد و همیشه در حال اضافه کردن ویژگی های جدیدی به این ابزار می باشند و می خواهند تا جایی پیش روند که در ابزار حرف اول را در بین رقیبان خود بزند.


و بسیاری از خدمات دیگری که این ابزار تحقیق کلمات کلیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین دلیل هم می باشد که کاربران علاقه شدیدی به این ابزار قدرتمند دارد و آن را بسیار ارزشمند می‌دانند.


استفاده از این ابزار بسیار راحت می باشد و با طراحی زیبایی که دارد کاربران بسیاری را به سمت استفاده از خود کشانده است. این برنامه علارغم سادگی که دارد، بسیار امکانات پیچیده ای را در خود جای داده است و با سرعت بالای یک کاربر می‌تواند تنظیمات اولیه آن را انجام دهد و آن را در مدت خیلی کوتاهی (۱۰ تا ۱۵ دقیقه) راه اندازی نماید و همچنین سرعت آن در ارائه نتایج ردیابی نیز بسیار بالا می باشد به طوری که در عرض چند ثانیه می توان نتیجه مدنظر را از این ابزار دریافت نمود. این ابزار یک نسخه آزمایشی نیز دارد که به مدت ۱۴ روز به شما فرصت می‌دهد به صورت آزمایشی از این ابزار قدرتمند استفاده نمایید و اگر از آن خوشتان آمد آن ابزار را به صورت همیشگی برای خود داشته باشید.


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: