جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

کلمات کلیدی بخش هفت

کلمات کلیدی بخش هفت

 167    0

در این مقاله در ادامه ی کلمات کلیدی بخش شش سه ابزار مهم از جمله ابزار Ubersuggest و ابزار Question DB و ابزار Keyword Sheeter را مورد بحث و بررسی...

 

قبل از مطالعه ی این مقاله حتما کلمات کلیدی بخش شش را مطالعه بفرمایید :

 

۱۵) ابزار Ubersuggest

 

 

ubersuggest

 

ابزار Ubersuggest یکی از ابزارهای بسیار کارآمد و مفید می باشد، که به صورت رایگان خدمات خود را در اختیار افراد قرار می دهد. این ابزار با امکاناتی که دارد، قابلیت ارائه پیشنهادات و ایده های مرتبط با کلمه‌ی کلیدی شما را دارد و می تواند به ارائه لیست کلمات کلیدی شما را جهت رسیدن به هدف سئو، یاری نماید. این ابزار با امکانات و قابلیت های ویژه خود، کار پیدا کردن کلمات کلیدی را آسان و سریع می‌نماید بنابراین بیشتر سئوکاران از این ابزار قدرتمند استفاده می کنند. استفاده از این ابزار برای همه افراد آزاد و قابل دسترسی می باشد، در حالی که برای استفاده از برنامه ریز کلمه کلیدی گوگل باید هر فرد یک حساب Google Ads برای خود ایجاد نماید. همچنین زبان این ابزار، زبان هلندی می باشد.


این ابزار امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و سئو کاران زیادی استفاده از این ابزار را به دیگر ابزار تحقیق کلمات کلیدی، ترجیح می‌دهند. چرا که این ابزار توسعه یافته توسط سئو کار حرفه‌ای و معروفی به نام نیل پاتل می باشد.

 

برخی از مزایای که این ابزار در اختیار افراد قرار می دهد عبارتند از:

 


* با استفاده از این ابزار این امکان برای تان فراهم می‌شود که نمره خود را در استفاده از کلمه های کلیدی خاصی بدانید و همچنین بدانید که کدام یک از رقیبانتان از آن کلمه کلیدی استفاده می‌کنند و در چه جایگاهی می باشند.


* این ابزار با امکانات و قابلیت های فراوان خود و همچنین قدرت ویژه‌ای که دارا می‌باشد، رایگان می باشد و افراد جهت استفاده از آن نیازی به خرید اشتراک و یا ثبت نام ندارد.


* بسیار به کاربران خود اهمیت می دهد و برایش فرقی ندارد که یک فرد تازه کار پشت سر ابزار نشسته است یا یک فرد حرفه ای. طوری این برنامه طراحی شده است و چنان توضیحات کافی در خود جای داده است که افراد مبتدی برای استفاده از آن دچار مشکل نشوند. همچنین می‌توان این ابزار را یکی از کاربر پسند ترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی دانست.


* دقت این ابزار نیز قابل وصف نمی باشد، چرا که در بین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی از دقیق ترین ابزارها به شمار می‌آید. منبع این ابزار برای داده هایی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد، خود Google می باشد و از آن جهت داده های ارائه شده توسط این ابزار، داده هایی به روز و جدید می باشند.

 

 

معایب ابزار Ubersuggest

 

این ابزار نیز مانند بسیاری دیگر از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و بنابراین کاربران ایرانی را با مشکل مواجه نموده است.

 

 

چه اطلاعاتی را می توان از ابزار Ubersuggest بدست آورد؟

 

 

اطلاعات مهم ارائه شده توسط ابزار Ubersuggest عبارتند از:


* حجم جستجو


* مشکل SEO


* مشکل پرداخت شده


* هرینه برای هر کلیک


که هر کدام از این اطلاعات باعث می‌شود که فرد تصمیم بهتری را برای انتخاب کلمات کلیدی خود داشته باشد.

 


* منظور از حجم جستجو :

 

این است که کلمه‌ی کلیدی مربوطه در طی هر ماه چند بار توسط کاربران جستجو میشود.

 

 


* منظور از مشکل SEO: 

 

این است که اگر کلمه‌ی کلیدی مربوطه انتخاب شود، چقدر دشواری خواهید کشید تا صفحه ای را که کلمه کلیدی مربوطه را برای آن انتخاب نموده اید را در صفحه نتایج گوگل بالا ببرید.

 

 


* منظور از مشکل پرداخت شده :

 

این است که اگر بخواهید بر اساس تبلیغات پولی امتیاز خود را در گوگل بالا ببرید، چقدر دشواری خواهید کشید.

 


* منظور از هزینه برای هر کلیک :

 

این است که اگر زمانی بخواهید کلمه کلیدی مربوطه را برای خود انتخاب نمایید و از طریق Google Ads به تبلیغ کلمه کلیدی مربوطه بپردازید، در ازای هر کلیک چه هزینه ای را باید پرداخت نمایید‌.


بعد از این اطلاعاتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد حالا نوبت به ارائه ایده‌های کلمات کلیدی میرسد که از دیگر ویژگی های این ابزار قدرتمند می باشد. قسمتی که مربوط به ارائه ایده‌های کلمات کلیدی می باشد با ارائه اطلاعاتی در مورد رقبا، نمره کلمه کلیدی مورد نظر در انواع وب سایت ها، تعداد تخمین بازدید از یک صفحه، تعداد اشتراک اجتماعی و اختیار وب سایت می تواند به شما جهت کسب ایده های خوب کمک نماید. در واقع در این قسمت لیستی از ایده‌های کلمات کلیدی مرتبط با کلمه‌ی کلیدی وارد شده توسط شما پیشنهاد می شود.


همچنین با این ابزار می توانید به تحلیل ترافیک وب سایت خود بپردازید. در واقع می توانید دامنه خود را در تحلیل ترافیک بررسی نمایید و اطلاعات مفیدی را دریافت نمایید و از چگونگی امتیاز دهی به وب سایت خود آگاه شوید. از طریق این بخش می توانید با وارد کردن دامنه خود انواع اطلاعات از جمله آمار نمره دامنه، تعداد بک لینک ها، مراجعه به دامنه ها و پیوندهای .edu و .gov که به دامنه شما مراجعه نموده اند را به دست آورید.

دیگر بخش این ابزار حسابرسی سایت می باشد که در این بخش می توانید با وارد کردن نام دامنه خود، اطلاعاتی در مورد ممیزی سایت خود به دست آورید. در واقع با این ابزار می توانید از نحوه عملکرد وب سایت خود به همراه نمره سئوی خود نیز اطلاع یابید. حتی با استفاده از این قسمت شما می توانید سرعت بارگیری وب سایت خود را نیز ببینید و در صورت پایین بودن سرعت وبسایت خود چاره‌ای برای آن بیندیشید، چرا که سرعت بارگیری وبسایت خود یکی از مهمترین عامل های بالا بردن رتبه وب سایت ها می باشد.


آخرین بخشی که یکی از مهم‌ترین بخش‌های این ابزار به شمار می‌آید بخش بک لینک ها می باشد. همانطور که می دانید بک لینک های ارزشمند، می توانند به سئوی سایت کمک شایانی نمایند. در واقع در این بخش از این ابزار به تحلیل سئو پرداخته می‌شود و در مورد بک لینک ها بیشتر و مفصلتر بحث می شود.

هر چقدر که سایتی بتواند بک لینک های زیادتری از سایت های قدرتمند و حرفه ای به دست آورد، بیشتر می تواند به سئو دست یابد. در این قسمت جهت دریافت این نوع بک لینک ها راهکارهای ارائه می‌شود که اگر سئوکاران بتوانند به صورت حرفه‌ای و بهینه از این راهکارها استفاده نمایند، بهتر می‌توانند به رتبه گیری سایت مورد نظر خود دست یابند.


برای اینکه کاربران ایرانی بتوانند از این ابزار بسیار قدرتمند و با امکانات و قابلیت های فراوان استفاده نمایند، باید زبان دیگر کشورهایی که به زبان فارسی می باشند (مانند زبان افغانستان) را انتخاب نمایند.


با توجه به اینکه این ابزار لیستی از کلمات کلیدی با داده های کامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، میتوان ابزا Ubersuggest را یکی از ابزارهای بسیار قوی در این زمینه به حساب آورد و با استفاده از این ابزار توانست کلمه کلیدی مرتبط را برای محتوای خود انتخاب نمود و توانست با استفاده از آن کلمات کلیدی، به رتبه های بالایی در صفحه نتایج گوگل دست یافت. پشتیبانی خوبی که از این ابزار می شود، باعث شده است که کاربران در استفاده از این ابزار به مشکل خاصی بر نمی خورند و اگر هم احیاناً مشکلی برایشان پیش آید، با پشتیبان این ابزار می توانند ارتباط برقرار کرده و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند. ابزار Ubersuggest با ارائه افزونه ای ویژه کروم باعث شده است که استفاده از این ابزار بسیار ساده تر گردد. همان طور که بیان شد این ابزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است ولی اگر نیاز به قابلیت‌های دیگری از این ابزار داشته باشید، می توانید از نسخه پولی آن بهره ببرید. در نسخه پولی این ابزار، امکانات و قابلیت های فراوان دیگری نیز وجود دارد که در نسخه رایگان آن وجود ندارد.

 

 

۱۶) ابزار Question DB

 

این ابزار نیز یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی می باشد ولی شیوه منحصر به فرد خود را دارد و به جای اینکه لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را به کاربر ارائه دهد، به ارائه سوالات مرتبط با کلمه‌ی کلیدی وارد شده، که توسط کاربران پرسیده میشود می‌پردازد و کاربر با استفاده از آن سوالات می‌تواند به تولید محتوایی بپردازد که بتواند پاسخ بیشتر این سوالات را در خود داشته باشد و بنابراین تعداد کلیک بیشتری را برای خود جمع‌آوری نماید. این ابزار داده های مورد استفاده خود را مستقیما از Reddit به دست می‌آورد. از آنجایی که سوالات ارائه شده توسط این ابزار از سوالات واقعی مردم تهیه شده است، بنابراین برای تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند بسیار کمک کننده می باشد و اگر به صورت بهینه و با تولید محتوای با کیفیت بتوانید پاسخ سوالات مردم را بدهید، می‌توانید کاربران زیادی را به سمت وب سایت خود جذب نمایید و از این طریق بتواند رتبه سایت خود را افزایش دهید.


درست است که با استفاده از این ابزار، نمی‌تواند کلمات کلیدی را که برایتان مفید می باشد و حجم جستجوی بالایی دارند، را داشته باشید، ولی با همین سوالات می توانید در فکر سئوکاران تغییر و تحول فراوانی را ایجاد کنید تا بتوانند به تولید محتوای بسیار با کیفیت اقدام نمایند.


مزیت دیگری که این ابزار دارد این است که رایگان می باشد و افراد می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی از امکانات آن بهره‌مند شود.


اگرچه این ابزار یک ابزار SEO نمی باشد، ولی می‌تواند با فرایندی که دارد به کاربر کمک نماید تا استراتژی هایی را به کار گیرد که به سئوی سایت منجر شود و باعث شود رتبه سایت افزایش یابد.


همانطور که می‌دانید ایجاد محتوای باکیفیت و ارزشمندی که بتواند برای کاربران مفید و مثبت واقع شود، می‌تواند یکی از مهمترین عوامل موثر در سئوی سایت‌ها به شمار آید، در نتیجه با تولید محتوایی که مفید باشد می توانید کاربران خود را مدت زمان بیشتری در سایت خود نگه دارید و نرخ پرش کاربران سایت را کاهش دهید در نتیجه می توانید به بالا رفتن رتبه صفحه وب سایت مورد نظر خود کمک نمایید.


این ابزار سوالات خود را علاوه بر انجمن Reddit  از انجمن Stack Exhange نیز پیدا می کند.

 

 

۱۷) ابزار Keyword Sheeter

sheeter

یکی دیگر از ابزارهای تحقیق کلماتی که شما را با لیستی از کلمات و عبارات کلیدی مرتبط روبرو می سازد، لیستی که شامل بیش از ۱۰۰۰ کلمه و عبارات می باشد که کاربران به راحتی می‌توانند از بین آنها کلمات کلیدی متناسب خود را پیدا نمایند، ابزار تحقیق Keyword Sheeter می باشد.

 

این ابزار کلمات و عباراتی را که به کاربران پیشنهاد می‌دهد از خود گوگل می گیرد. کار کردن با این ابزار، بسیار ساده و آسان می باشد و کاربر کافی است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد نماید تا این ابزار لیستی از کلمات کلیدی را در اختیار وی قرار دهد. این ابزار یک ویژگی خاص دیگر نیز دارد که هر ابزاری به این ویژگی مجهز نمی باشد و آن این است که دارای دو باکس با فیلتر مثبت و منفی (positive filter و negative filter) می باشد، که اگر کاربر بخواهد فقط کوئری هایی برای وی نمایش داده شود که حاوی کلمه X باشد، می تواند در باکس فیلتر مثبت، کلمه X مورد نظر خود را بنویسید تا این ابزار فقط کوئری هایی را که شامل کلمه X باشد را برای وی نمایش دهد. حال اگر کاربر نمی خواهد کلمه X در کوئری هایی که برای وی نمایش داده می شود، وجود داشته باشد، این بار در باکس فیلتر منفی، کلمه مورد نظر خود را می‌نویسد تا ابزار آن کوئری هایی را که حاوی کلمه X می باشند را برای وی نمایش ندهد. این ابزار، ابزاری رایگان می باشد و با امکاناتی که دارد بسیار مورد توجه سئوکاران قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با استفاده از پیشنهاداتی که این ابزار در اختیار آنها قرار می‌دهد، وبسایت شان را بهینه‌سازی نمایند و در موتور جستجوی گوگل به عنوان وب سایت بهینه شناخته شوند.

سرعت بالای این ابزار نیز بسیار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد به طوری که با وارد کردن یک کلمه کلیدی، چند ثانیه بیشتر نیاز نیست که به لیستی از کلمات و عبارات کلیدی دست یابند. دو ایرادی که کاربران حرفه‌ای بر آن می گیرد این است که بسیار ابتدایی می باشد و نمی‌تواند آنها را در کارهای حرفه ایشان یاری نماید و همچنین از این ابزار نمی توان برای یافتن کلمات کلیدی به صورت گروه بندی استفاده نمود. ولی با این حال برای اکثر کاربران، این ابزار کاربردی می باشد و بسیار مورد توجه آن دسته از کاربران قرار می‌گیرد که تازه وارد این حرفه شده اند و در زمینه سئو هنوز مبتدی میباشند.

 

بعد از مطالعه ی این مقاله حتما کلمات کلیدی بخش هشت را مطالعه بفرمایید :


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: