جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

آموزش سئوی خارجی و لینک سازی در آن بخش دوم

آموزش سئوی خارجی و لینک سازی در آن بخش دوم

 148    0

در این بخش به ادامه ی سئوی خارجی و انواع لینک سازی و انواع تکنیک های آن می پردازیم.

قبل از مطالعه این بخش بخش اول سئوی خارجی را مطالعه کنید:

 

۳.برای محتوای سایت خود در اینترنت بازاریابی کنید:


یکی از روش های بازاریابی این است که در سایت های دیگر نظر خود را اعلام کنید و لینک اصلی سایت خود را همراه با نظر اعلامی خود در آنجا بنویسید .این لینک گذاری باعث پیمایش موتورهای جستجو برای این لینک می‌شود و این یعنی افزایش رتبه

 

۴.در انجمن ها شرکت کنید و با فعالیت و نظر دهی در این انجمن ها شناخته تر شوید :

اگر اجازه لینک گذاری در فروم های آنلاین را دارید از این کار غافل نشوید چرا که میتوانید امتیاز مثبتی برای خودتان در رتبه گیری جمع آوری کنید .

 

۵.سایت خود را ایندکس کنید.:

 برای اینکه موتورهای جستجو سایت شما را پیدا کنند (ایندکس شدن) با ثبت نام در موتورهای جستجو به صورت دستی خود را ایندکس کنید. اگر بگذارید موتورهای جستجو روال عادی خود را برای ایندکس شدن شما طی کند زمان طولانی بدین منظور نیاز خواهید داشت

 

۶.در دایرکتورهایی که با کسب و کار شما مرتبط هستند و فعالیت میکند ثبت نام کنید.

 

۷.موتورهای جستجو به هر لینک و مطلبی که داخل بوکمارک ها باشد امتیاز می‌دهند:

شما هم سعی کنید هر از گاهی آخرین مطالب و صفحاتی را که ایجاد کرده اید را در سایتهای بوک مارک قرار دهید. نمونه ای از سایتهای بوک مارک، ردیت ،میباشد

 

۸.وقتی می خواهید از سایتهای دیگر مطلبی را کپی کنید حتماً منبع اصلی را با یک لینک معرفی کنید :

این کار یک نقطه مثبت برای سایت شما می باشد در غیر این صورت با کپی برداری بدون ذکر منبع سایت شما جریمه خواهد شد

 

۹.تصاویر استفاده شده در سایت را در وب سایت هایی مثل فلیکر که مخصوص اشتراک گذاری عکس می باشند به اشتراک بگذارید :

 با قرار دادن لینک اصلی سایت در زیر تصاویر ،افراد می‌توانند با سایت شما آشنا شده و وارد سایت شما شوند.

 

۱۰.ویدیو های موجود در سایت خود را در سایت هایی مثل آپارات به اشتراک بگذارید :

و با قرار دادن لینک سایت خود همراه این ویدیوها می توانید بازدید کنندگان خود را افزایش دهید

 

۱۱.در مورد موضوع های مختلف می توانید در سایت  خود نقد و بررسی قرار دهید و از دیگران نیز در این مورد کمک بگیرید :

این نقد و بررسی می تواند در مورد سایت خود شما نیز باشد این مورد به خاطر اینکه لینک های زیادی را به سمت سایت شما را روانه میکند میتواند از مهمترین روش های سئو خارجی به حساب بیاید.

 

۱۲.کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید:

گوگل این امکان را دارد که به جستجو کننده بر اساس موقعیت جستجو کسب و کار ها آن موقعیت مکانی را نشان دهد

 

۱۳.مقالات جدید بنویسید و در سایت‌هایی مانند Article یا Goو غیر ثبت کنید.

 

۱۴.با اینفلوئنسر ها برای سئوی خارجی سایت خود ارتباط برقرار کنید:

چرا که آنها هزاران یا شاید میلیون ها دنبال کننده دارند و اگر شما بتوانید با آنها ارتباط داشته باشید، میتوانید بازاریابی خوبی برای سایت خود کرده باشید البته حتما از قبل اینفلوئنسری که انتخاب میکند را بشناسید تا نتیجه منفی نصیب  شما نگردد.

 

۱۵.یکی از مواردی که گوگل به آن علاقه دارد نمایش اسلاید میباشد از نمایش اسلاید غافل نشوید.

 

مزایای استفاده از سئو خارجی :

 

مزایای سئو ی خارجی

 

۱)بالا بردن رتبه سایت:

با  سئوی خارجی می توان از نظر موتورهای جستجو سایت پرمحتوا و با اهمیت و معتبر شناخته شد و بدین صورت میتوان رتبه خود را در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا برد.

 

۲)افزایش بازدید کنندگان:

وقتی که رتبه سایتی در صفحه نتایج گوگل بالا باشد حتماً بازدیدکنندگان بیشتری از سایت شما دیدن خواهند کرد و این یعنی افزایش ترافیک سایت که منجر به سئوی سایت می شود و نتیجه دیگری که برای این مورد می توان بیان کرد افزایش بازدید می باشد که این افزایش باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد و این یعنی موفقیت در کسب و کار.

 

۳)در هنگام سوء خارجی میتوانیم از طرف رسانه های مختلف مثل رسانه های اجتماعی یا سایت های پرطرفدار برای خود مخاطب جذب کنیم

۴)با سئوی خارجی می توانید برای سایت خود اعتبار کسب کنید و در بین بهترین نتایج گوگل قرار بگیرید و این کسب اعتبار باعث می‌شود:

 افرادی که در اینترنت فعالیت و کسب درآمد می‌کنند تبلیغات خودشان را به سایت ما بسپارند و این یعنی کسب درآمد

 

برند سازی در سئوی خارجی:

 

رتبه‌دهی چه گوگل به سایت هایی که برای خود برند سازی کرده‌اند خیلی بالاتر می باشد.برندسازی یعنی به مخاطبان خود، محصولات و خدمات خود را با یک برند خاص بشناسانید تا در ذهن آنها با این نشان ماندگار شوید. این کار اگر به درستی انجام شود باعث جذب مشتری و افزایش فروش خواهد شد. گوگل برای سایت هایی که برند معتبری دارند خیلی با ملایمت رفتار می کند و تخفیف های زیادی برای آنها قائل است این سایت ها بر اساس لطف گوگل می توانند با کمترین بک لینک و کمترین سطح سئوی داخلی بازهم در رتبه‌های اول صفحه نتایج گوگل قرار بگیرند حتی جریمه‌های این سایت ها هم از تخفیفات زیادی برخوردار است مثلاً در صورت داشتن رفتار اسپم و نامناسب جریمه می شوند ولی باز هم بر اثر لطف گوگل بخشیده شده و پس از مدتی دوباره در نتایج جستجو دیده می شوند ولی در مورد برند های کوچک وضع فرق می کند و آنها برای اینکه رتبه بگیرند باید کاملا اصول سئو داخلی و خارجی را رعایت کنند.

 

فاکتورهای تاثیرگذاری و برندینگ روی سئو:

 

 نرخ کلیک یا CRT

همانطور که قبلاً بیان کردیم فاکتورهای زیادی برای گوگل مطرح است تا یک سایت را رتبه بندی کند این فاکتور ها مربوط به همه صفحات گوگل است ولی برای صفحه اول گوگل سه فاکتور مهم دیگر هم وجود دارد که اهمیت دیگر فاکتورها را برای صفحه اول کمتر می‌کند.

 

این سه فاکتورعبارتند از :


نرخ کلیک، زمان ماندگاری و نرخ پرش


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: