* بین این جستجو با جستجوی ارگانیک تفاوت مهمی که وجود دارد این است که برای نتیجه گیری در جستجوی پولی باید پول پرداخت شود این نوع جستجو به این صورت می باشد که وبمستر ها برای پیشنهاد کلمه کلیدی توسط گوگل ادز یا دیگر موارد هرکدام مبلغی را پیشنهاد میدهند تا وبسایت آنها در رتبه اول نتایج جستجو قرار بگیرد و توسط یک سیستم مزایده هر کدام از وب سایت ها که پول بیشتری را پیشنهاد دهد در نتایج برتر نمایش داده خواهد شد و تبلیغاتش به کاربران نمایش داده خواهد شد.
* این شیوه های تبلیغات ppc نام دارد و بعد از قرار گرفتن در نتایج جستجو در وب سایت ها برای هر کلیکی که توسط کاربر روی تبلیغات وبسایت انجام می گیرد، پولی را پرداخت میکنند
* این نوع نتایج جستجو به وسیله کلمه AD در کنار آدرس وب سایت به نمایش کاربران گذاشته میشود تا کاربران بدانند که این سایت به وسیله پرداخت هزینه در نتایج اولیه جستجو قرار گرفته اند
۱)در جستجوی پولی تاکید بر، مخاطبان هدف ،می باشد و به دنبال افرادی می باشند که واقعاً به دنبال خرید محصول یا خدمات ارائه شده توسط وبسایت می باشند در این جستجو تاکید وب سایت ها برای بهینه سازی کلمات کلیدی در عنوان صفحه قابل نمایش برای کاربران و درج توضیحات جالب در متا می باشد تا کاربران را برای کلیک کردن روی وبسایت آنها تشویق کنند.
۲)معمولاً کسب و کارها برای اینکه قیمت خود را پیشنهاد دهند از روش قیمت گذاری بازده سرمایه گذاری ( Rol) استفاده می کنند. در این روش معمولاً کسب و کار ها پایین تر از بالاترین قیمت پیشنهادی را پرداخت میکنند و درصورت افزایش قیمت پیشنهادی رقبا برای کلمات کلیدی مورد نظر آنها هم می توانند در هر زمان که بخواهند پیشنهاد خود را برای قیمت پیشنهادی خود تغییر دهندمعمولا برندها با هر دلاری که برای این تبلیغات می پردازند چندین برابر آن را به دست خواهند آورد. در چنین روش جستجویی، خریدارانی هدف کسب و کارها هستند که مشتری بالقوه باشند.
۳)برخلاف نتایج دریافتی از سئو که زمان چندین ماهه نیاز است با روش جستجوی پولی سریعتر از آنچه فکر میکنید به نتیجه خواهید رسید
۴)در این روش نیاز به استخدام سئوکار یا مسئول تولید محتوا ندارید چرا که در این روش نیاز به سئو کردن سایت نمیباشد.
۱)مهمترین عیبی که در این روش وجود دارد هزینه زیاد آن می باشد. چرا که در این روش با هر کلیک روی تبلیغات وب سایت باید پولی از طریق صاحب وب سایت به گوگل پرداخت شود.در برخی مواقع این هزینهها آنقدر زیاد می شود که سود کسب و کار را هم نابود می کند و برای کسب و کار ثمری نخواهد داشت.
۲)دومین اشکالی را که می توان برای جستجوی پولی در نظر گرفت این است که هر وقت شما پرداخت خود را متوقف می کنید به سرعت رتبه سایت شما هم از دست خواهد رفت .جستجوی پولی دوام زیادی ندارد و کوتاه مدت است.
در این نوع تبلیغات، تبلیغ کننده بر کلمه کلیدی خود تاکید دارد و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب میکند و با پیشنهاد قیمتی برای نمایش تبلیغات خود بر اساس آن کلمات کلیدی در صفحه SERP نمایش داده می شود و به ازای هر کلیک توسط کاربران روی تبلیغات،وی قیمت پیشنهادی خود را به گوگل پرداخت می کند.
یکی دیگر از انواع تبلیغات میباشد در این روش پولی که به گوگل پرداخت میشود به جای هر کلیک،به ازای تعداد دفعاتی است که تبلیغ دیده می شود
در این نوع تبلیغات نیز مبنای محاسبه پول دریافتی گوگل به ازای هر تماس کاربر با کسب و کار مربوطه با شماره تماس های ذکر شده در آگهی می باشد
با رزومه بسیار بالا در سطح کشور
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین