افرادی که عهده دار کارسئوی وب سایت می شوند همیشه در تلاش هستند تا کارشان به بهترین نتایج دست یابد برای این کار از سئوی داخلی که همان سئوی پایه می باشد شروع می کنند. این سئو شامل تولید محتوای درست،کدنویسی صحیح، طراحی درست نما و ظاهر وب سایت و غیره می باشد در واقع هر آنچه در داخل سایت انجام می شود را سئوی داخلی می نامند.اول باید سئوی داخلی به نحو احسن انجام شود که بعد نوبت به سئوی خارجی برسد .می توان به جرات بیان کرد که اگر سئوی داخلی به صورت صحیح انجام نشود اقدامات برای سئوی خارجی کم اثر خواهد بود .
در بخش سئو ی تکنیکال به بررسی مشکلات ساختاری و تکنیکال پرداخته می شود با برطرف سازی این مشکلات به کاربر برای رسیدن به هدف و آنچه مورد نیازش می باشد کمک می شود.
در این بخش باید محتوای انتخابی برای سایت مناسب باشد وکامل بهینه سازی شود تامحتوای سایت شما ارزش مطالعه داشته باشد و کاربر از بودن درسایت شما و مطالعه محتوای آن خسته نشود و بتواند بهره کافی از محتوا را ببرد.
این مورد یکی از مهمترین بخش برای تولید محتوای مناسب برای سئوی سایت میباشد محتوایی که شما تولید می کنید باید با جستجوی کاربران هم راستا باشد تا صفحه شما در گوگل بتواند سئو شود .انتخاب نوع و قالب محتوای انتخابی شما درسئوی داخلی خیلی مهم و کاربردی می باشد.
متن انتخابی برای سایت باید جدید باشد و کپی برداری نشود،حتماً باید متن شما نگارش جدیدی داشته باشد تا بتواند در گوگل مورد قبول واقع شود.
در مورد موضوعات مختلف سایت های مختلفی وجود دارد و هرسایت به دنبال این هدف است که کاربر بیشتری را جذب کند. پس اگر سایت شما کامل و پرمحتوا نباشد حتماً سایت های کامل تری وجود خواهد داشت و به راحتی سایت شما توسط کاربر بسته خواهد شد و به دنبال چنین سایت خواهد رفت.
همیشه سعی کنید از بحث های نامربوط بپرهیزید و با جملات کوتاه،تصاویر ،فرد را به هدف خود برسانید. همیشه برای محتوای خود عنوان های فرعی انتخاب کنید و از گلوله ها(Bullet) برای وب سایت خود استفاده کنید.
سئو کار باید برای هر صفحه وب سایتی را که کار می کند، عنوان مناسبی انتخاب کند. این عنوان حتماً باید دارای کلمات کلیدی باشد.با این کار احتمال دیده شدن توسط کاربر برای جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی این صفحه وجود خواهد داشت.
گوگل برای خود الگوریتم های خاصی دارد.در این الگوریتم ها به این موضوع توجه خاصی دارد که شما تگ توضیحاتی خود را به درستی انتخاب کنید. به این صورت که این تگ انتخابی فقط در حد ۱۵۰ کلمه باشد و در این ۱۵۰ کلمه شما توانایی این را داشته باشید که بگویید صفحه مورد نظر که این تگ برای آن انتخاب شده در مورد چه چیزی می باشد. در این تگ توضیحاتی خیلی مهم است که از کلمات کلیدی مرتبط با صفحه استفاده کنید و یک نکته، که اگر تگ توضیحاتی شما مرتبط با صفحه نباشد گوگل شما را جریمه خواهد کرد و سایت شما اسپم شناخته خواهد شد.
بهتر است برای هر صفحه کلمه کلیدی انتخاب کنید و محتوای مربوط به آن کلمه کلیدی را تولید کنید با اینکه این الگوریتم امروزه دیگر از الگوریتم های مهم گوگل نیست ولی اگر هم از این مورد استفاده کنید بی بهره نخواهید ماند
آدرس صفحه ای که انتخاب می کنید تا حد امکان کوتاه باشد و حداقل یک کلمه کلیدی در آن استفاده شود تا نتایج بهتری به دست آورید.
بهتر است مطالب خود را بخش بندی کنید تگ های مورد استفاده برای بخش بندی شامل تگ های H۱ تاH ۶ می باشد .مهم ترین این تگ ها H1,H2,H3 می باشند H1 برای عنوان صفحه H2 برای عناوین داخلی در متن و H3 برای زیر عنوان ها استفاده می شود .از H1 در هر صفحه فقط یک بار اجازه استفاده وجود دارد
در گذشته اصل بر این بود که از کلمات کلیدی زیاد استفاده شود تا امکان دریافت رتبههای اول گوگل فراهم شود، ولی امروزه با الگوریتم های جدید گوگل این کار نه تنها باعث دریافت نتایج بهتر نمی شود بلکه باعث دریافت جریمه از طرف گوگل می شود و در موتورهای جستجو، سایت شما دیده نمی شود. فقط ۲ تا ۵ درصد کل متن میتواند حاوی کلمات کلیدی باشد که برای گرفتن نتایج بهتر، بهتر است این کلمات کلیدی در اول جملات و پاراگرافها بیایدو با یک لینک داخلی با دیگر صفحات ارتباط برقرار شود.
با رزومه بسیار بالا در سطح کشور
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین