جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

سئوی داخلی و انواع تکنیک های آن

سئوی داخلی و انواع تکنیک های آن

 137    0

در این مقاله به سئوی داخلی و انواع آن ( تکنیکال و سئوی محتوا ) و همچنین انواع تکنیک های سئوی داخلی خواهیم پرداخت.

 

سئوی داخلی یا on-pageSEO

 

افرادی که عهده دار کارسئوی وب سایت می شوند همیشه در تلاش هستند تا کارشان به بهترین نتایج دست یابد برای این کار از سئوی داخلی که همان سئوی پایه می باشد شروع می کنند. این سئو شامل تولید محتوای درست،کدنویسی صحیح، طراحی درست نما و ظاهر وب سایت و غیره می باشد در واقع هر آنچه در داخل سایت انجام می شود را سئوی داخلی می نامند.اول باید سئوی داخلی به نحو احسن انجام شود که بعد نوبت به سئوی خارجی برسد .می توان به جرات بیان کرد که اگر سئوی داخلی به صورت صحیح انجام نشود اقدامات برای سئوی خارجی کم اثر خواهد بود .

 

سئوی داخلی

 

سئوی داخلی خود به دو بخش تقسیم بندی می شود :

 

سئوی تکنیکال:

در بخش سئو ی تکنیکال به بررسی مشکلات ساختاری و تکنیکال پرداخته می شود با برطرف سازی این مشکلات  به کاربر برای رسیدن به هدف و آنچه مورد نیازش می باشد کمک می شود.

در این قسمت در مورد سئوی تکننیکال بیشتر بدانیم

 

سئوی محتوا :

در این بخش باید محتوای انتخابی برای سایت مناسب باشد وکامل بهینه سازی شود تامحتوای سایت شما ارزش مطالعه داشته باشد و کاربر از بودن درسایت شما و مطالعه محتوای آن خسته نشود و بتواند بهره کافی از محتوا را ببرد.

 

 محتوای تولید شده برای صفحه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

۱)مرتبط بودن:

این مورد یکی از مهمترین بخش برای تولید محتوای مناسب برای سئوی سایت میباشد محتوایی که شما تولید می کنید باید با جستجوی کاربران هم راستا باشد تا صفحه شما در گوگل بتواند سئو شود .انتخاب نوع و قالب محتوای انتخابی شما درسئوی داخلی خیلی مهم و کاربردی می باشد.

 

۲) باید محتوای منحصر به فردی را برای صفحه سایت خود انتخاب کنید.

متن انتخابی برای سایت باید جدید باشد و کپی برداری نشود،حتماً باید متن شما نگارش جدیدی داشته باشد تا بتواند در گوگل مورد قبول واقع شود.

 

۳)باید محتوای سایت شما اطلاعات کامل و کافی در مورد موضوع شما ارائه دهد :

 در مورد موضوعات مختلف سایت های مختلفی وجود دارد و هرسایت به دنبال این هدف است که کاربر بیشتری را جذب کند. پس اگر سایت شما کامل و پرمحتوا  نباشد حتماً سایت های کامل تری وجود خواهد داشت و به راحتی سایت شما توسط کاربر بسته خواهد شد و به دنبال چنین سایت خواهد رفت.

 

۴) برای آن که خوانندگان را جذب محتوای خود کنید باید محتوای واضح و آسان و کاربردی داشته باشید:

همیشه سعی کنید از بحث های نامربوط بپرهیزید و با جملات کوتاه،تصاویر ،فرد را به هدف خود برسانید. همیشه برای محتوای خود عنوان های فرعی انتخاب کنید و از گلوله ها(Bullet)  برای وب سایت خود استفاده کنید.

 

تکنیک های سئو داخلی

 

انواع تکنیک های سئو داخلی

 

۱) انتخاب عنوان صفحه:


سئو کار باید برای هر صفحه وب سایتی را که کار می کند، عنوان مناسبی انتخاب کند. این عنوان حتماً باید دارای کلمات کلیدی باشد.با این کار احتمال دیده شدن توسط کاربر برای جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی این صفحه وجود خواهد داشت.

 

۲) استفاده از تگ توضیحاتی:


گوگل برای خود الگوریتم های خاصی دارد.در این الگوریتم ها  به این موضوع توجه خاصی دارد که شما تگ توضیحاتی خود را به درستی انتخاب کنید. به این صورت که این تگ انتخابی فقط در حد ۱۵۰ کلمه باشد و در این ۱۵۰ کلمه  شما توانایی این را داشته باشید که بگویید صفحه مورد نظر که این تگ برای آن انتخاب شده در مورد چه چیزی می باشد. در این تگ توضیحاتی خیلی مهم است که از کلمات کلیدی مرتبط با صفحه استفاده کنید و یک نکته، که اگر تگ توضیحاتی شما مرتبط با صفحه نباشد گوگل شما را جریمه خواهد کرد و سایت شما اسپم شناخته خواهد شد.

 

۳)استفاده از متاتگ های کلمه کلیدی:

بهتر است برای هر صفحه کلمه کلیدی انتخاب کنید و محتوای مربوط به آن کلمه کلیدی را تولید کنید با اینکه این الگوریتم امروزه دیگر از الگوریتم های مهم گوگل نیست ولی اگر هم از این مورد استفاده کنید بی بهره نخواهید ماند

۴)  URL یا ساختار بدنی:

آدرس صفحه ای که انتخاب می کنید تا حد امکان کوتاه باشد و حداقل یک کلمه کلیدی در آن استفاده شود تا نتایج بهتری به دست آورید.

۵) استفاده از تگ های بدنه:

بهتر است مطالب خود را بخش بندی کنید تگ های مورد استفاده برای بخش بندی شامل تگ های H۱ تاH ۶ می باشد .مهم ترین این تگ ها H1,H2,H3 می باشند H1 برای عنوان صفحه H2 برای عناوین داخلی در متن و H3 برای زیر عنوان ها استفاده می شود .از H1 در هر صفحه فقط یک بار اجازه استفاده وجود دارد

۶)رعایت چگالی کلمات کلیدی:

در گذشته اصل بر این بود که از کلمات کلیدی زیاد استفاده شود تا امکان دریافت رتبه‌های اول گوگل فراهم شود، ولی امروزه با الگوریتم های جدید گوگل این کار نه تنها باعث دریافت نتایج بهتر نمی شود بلکه باعث دریافت جریمه از طرف گوگل می شود و در موتورهای جستجو، سایت شما دیده نمی شود. فقط ۲ تا ۵ درصد کل متن میتواند حاوی کلمات کلیدی باشد که برای گرفتن نتایج بهتر، بهتر است این کلمات کلیدی در اول جملات و پاراگراف‌ها بیایدو با یک لینک داخلی با دیگر صفحات ارتباط برقرار شود.

در بخش دوم درباره ی سئوی داخلی بیشتر بخوانید:


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: