جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

سئوی داخلی و انواع تکنیک های آن بخش دوم

سئوی داخلی و انواع تکنیک های آن بخش دوم

 144    0

در این مقاله به ادامه ی سئوی داخلی و انواع تکنیک های آن که در سئو کردن داخلی بسیار حائز اهمیت می باشند خواهیم پرداخت.

 

سئوی داخلی و انواع تکنیک های آن بخش 1

 

 

تکنیک های سئوی داخلی

 

۷) بهینه کردن تصاویر

برای بهینه سازی تصاویر باید از دو ویژگی به نام های Alt و title در تصاویر استفاده شود. گوگل عکس ها را بر اساس ویژگی Altجستجو می کند:

 ویژگی Alt:

وقتی کاربر صفحه را باز میکند اگر به هر عنوان و دلیلی عکس نتواند برگزاری شود به جای عکس متن داخلی مشخص شده و به جای آن نشان داده خواهد شد.

ویژگی Title:

وقتی کار بر ماوس را روی عکس قرار می دهد یک متن به جای  عکس برای کاربر نمایش داده می شوند.برای سئوی داخلی باید از کلمات کلیدی داخل این دو ویژگی به کار برد.

 

۸) استفاده از لینک های داخلی:

 لینک دهی به معنی ارتباط بین صفحات میباشد اگر بین صفحات هیچ لینکی برای ارتباط وجود نداشته باشد هرصفحه حکم کوچه بن بست را خواهد داشت که هیچ راهی برای هیچ جایی وجود ندارد.
 یکی از موارد مهم در سئو داخلی همین لینک دهی بین صفحات می باشد. این کار هم باعث می شود گوگل از طریق این لینک ها به پیمایش ارتباط بین صفحات بپردازد و هم کاربران بتوانند به آسانی در بین صفحات پیمایش کنند.

 

۹)متن خود را خوانا بنویسید:

وب سایت را طوری خوانا بنویسید که کاربران بتوانند بدون خواندن کلمه به کلمه صفحه به اطلاعات مهم صفحه وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

 

۱۰) برای صفحه خود معماری مناسبی داشته باشید:


برای صفحه خود عنوان های مناسبی را انتخاب کنید و به صورت منطقی و با توجه به الگوریتم های گوگل صفحه خود را ساختار دهی کنیدع

 

۱۱) ‏برد کرامب Bread crumb:

این ابزار همان راهنمای مسیر می باشد و برای اینکه کاربر بداند که در کجای سایت شما قرار گرفته است کمک بسیاری می‌کند در واقع برای پیدا کردن مسیر کاربرد دارند. کاربرد دیگر این ابزار ها این است که به موتورهای جستجو کمک می کند که ساختار سایت طراحی شده توسط شما را تشخیص دهند.

 

۱۲) عملکرد:


این ویژگی در نزد گوگل خیلی مهم و پر اهمیت می باشد و یکی از فاکتورهای مهم در سئو داخلی به شمار می آید مثلاً باید سایت شما با سرعت بالایی لود شود و همچنین باید در تمام صفحات نمایش، نمایش مناسبی را داشته باشد و اشکال درهر یک از این موارد باعث می شود کاربران زیادی را از دست دهیم و این یعنی کاهش عملکرد یا performance

 

۱۳) ریسپانسیو:

گوگل معمولاً در درجه اول از نمایه سازی موبایل استفاده میکند .گوگل برای نمایه سازی و رتبه بندی ارتباط صفحه با جستجو های کاربران با محتوای موبایل را به نسخه دسکتاپ ارجح تر می داند.
بیشتر افراد در موبایل و تبلت خود دنبال سایت ها و موضوعات خود هستندو در این دستگاه های همراه به جستجو موضوع مورد نیاز خود می‌پردازند پس اگر سایتی نتواند خود را با نمایش در صفحه نمایش این دستگاه ها متناسب کند نمی تواند در گوگل رتبه بالایی به دست آورد.

 

۱۴) نشانه گذاری اسکیما Schema markup:


این نشانه گذاری ها یکی دیگر از روشها و ابزارهای مهم برای سئو سایت می باشد.گوگل برای رتبه بندی سایت ها SERs یا صفحه نتایج، باید محتوای سایت را بشناسد و آنها را درک کند. برای این کار به جای اینکه تمام محتوا سایت را ذخیره کند فقط تعدادی از نشانه های سایت را درک،شناسایی و ذخیره می کند و سپس به رتبه بندی سایت ها می پردازد.

 

۱۵) و Core Web Vitals و Core Web Vitals:

مجموعه ای  از معیار های صفحه می باشد مانند:

LCD=سرعت بارگذاری

CLS=پایداری نمایش

FID=پاسخگویی صفحه 

 


۱۶)تجربه کاربری:


سیگنال های دریافتی از کاربران نسبت به ویژگی هایCore Web Vitals،سازگاری وب سایت با موبایل، درجه امنیت وب سایت تجربه کاربری را تشکیل می دهد.


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: