هر سه این صفات در واقع مربوط به رفتار کاربران نسبت به سایت ها می باشد.
هرچقدر کاربران روی سایت شما بیشتر کلیک کنند سایت تان نزد گوگل معتبر تر خواهد بود.
هرچقدر سایت شما عنوان جذابتری نسبت به سایر رقبا داشته باشد افراد بیشتری برای کلیک روی سایت شما ترغیب خواهند شد و اما اگر نام سایت شما برند شناخته شدهای باشد افراد تا نام سایت شما را بینند بر روی سایت شما کلیک خواهند کرد.
زمان ماندگاری هر چقدر کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند باز هم اعتبار شما در پیشه گوگل بیشتر خواهد شد.
هرچقدر کاربران به هر دلیلی که این دلیل می تواند ناشی از نقص و ایراد سایت شما باشد و یا هر دلیل دیگر،به محض ورود از سایت شما خارج شوند این یعنی افزایش نرخ پرش و این مورد باعث کاهش اعتبار سایتتان در پیش گوگل خواهد شد.
اگر افراد زیادی نام برند شما را در گوگل جستجو کنند ثابت می شود که سایت شما معتبر است و گوگل شما را درسئو سایت تان با قدرت دهی بیشتر به صفحه های سایت شما کمک می کند
این نیز یکی از مهمترین نتایج برندینگ میباشد که آنقدر سایت شما شناخته شده است که کاربران به راحتی و مستقیم دامنه سایت شما را می نویسد و وارد سایت تان می شوند و این یعنی افزایش ورودی دایرکت و با این افزایش، سایت شما قدرت سئوی بیشتری خواهد داشت.
افراد برای اینکه وقت خود راتلف نکند معمولاً همراه کلمات کلیدی خود ،اسم برند مورد نظر خود را هم می نویسند و اگر این مورد توسط کاربران زیاد تکرار شود این سیگنال برای گوگل فرستاده خواهد شد که این سایت از اعتبار خاصی نزد کاربران برخوردار است و این یعنی سئوی سایت
بدین ترتیب گوگل می فهمد که این سایت به قدری بین کاربران اعتبار دارد که سایت های دیگر بدون لینک دهی از نام برند این سایت در محتوای خود استفاده می کنند و بدین صورت میتوان برای سایت از طرف گوگل اعتبار دریافت کرد و باعث سئوی سایت شد.
با رزومه بسیار بالا در سطح کشور
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین