# این الگوریتم وظیفه دارد فروشگاه های اینترنتی را بررسی کرده و بر نحوه کارکرد آنها نظارت کند تا یک سیستم خرید اینترنتی امن برای کاربران ایجاد کند.
# میتوان گفت الگوریتم گورخر فروشگاه های اینترنتی اسپم را از فروشگاه های اینترنتی با کیفیت و متعهد جدا میکند و فروشگاه های اسپم را از صفحه نتایج گوگل حذف می کند.
برای این کار بهترین راه جلب نظر کاربران ومشتریان می باشد. چرا که این الگوریتم کاربران را بسیار دوست دارد و به نظر آنها احترام قائل است. اگر می خواهید سایت خود را بر اساس این الگوریتم سئو کنید باید محتوایی را که برای سایتتان انتخاب می کنید مرتبط باشد ،یعنی هر آنچه را که در مورد محصولات فروشگاه لازم است به مشتریان ارائه دهید تا مشتریان بتوانند یک انتخاب مطمئن داشته باشند و همچنین یک طراحی جالب و ساده و دارای منوهای در دسترس برای وب سایت خود انتخاب کنید تا مشتریانتان از بودن در سایت شما گیج و سردرگم نشوند و راحت بتوانند به آنچه که نیاز دارند دست یابند و باید دائما سایت بررسی شود و اگر مشکلی ،چه از نظر ظاهری و چه از نظر فنی در سایت وجود داشته باشد، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود و باید از زبان نشانه گذاری اسکیما برای محصولات استفاده شود تا گوگل را با کاری که قرار است انجام شود و اهمیت آن آشنا کرد.
با همه اقداماتی که برای سایت فروشگاهی گفته شد تا از نظر گوگل، وب سایت عالی و با کیفیت جلوه داده شود ولی یک اقدام بسیار مهم دیگری که خیال گوگل را از حرفه ای و قابل اعتماد بودن وبسایت راحت می کند این است که در تمام هفت روز هفته از وبسایت فروشگاهی پشتیبانی آنلاین شود.
# زمان معرفی این الگوریتم ۲۰ آگوست سال ۲۰۱۳ می باشد و این الگوریتم را میتوان مکمل الگوریتم پاندا و پنگوئن معرفی کرد .
# وقتی فردی به جستجوی کلمه کلیدی خاصی می پردازد این الگوریتم وظیفه دارد با سرعت و دقت خیلی بالایی مترادف و هم معنی آن کلمات کلیدی را پیدا کند و نتایج مرتبط و نزدیک به آن کلمه کلیدی را به کاربر به نمایش بگذارد و وظیفه دوم این الگوریتم این است که وب سایت هایی که از کلمات کلیدی بیش از اندازه استفاده می کند جریمه کرده و رتبه آنها را کاهش دهد.در واقع الگوریتم مرغ مگس خوار از گراف دانش گوگل و جستجوی معنایی (semantic search) کمک می گیرد.
# برای اینکه این مرغ مگس خوار را از خود راضی نگه داریم و نگذاریم به ما حمله کند باید یکسری اقداماتی را انجام دهیم مثلاً باید از کلمات کلیدی پرتکرار استفاده نکنیم و به جای تکرار یک کلمه کلیدی از مترادف ها و همچنین جملات توضیحی در مورد ان کلمهی کلیدی استفاده کنیم که مرغ مگس خوار فکر نکند که به او بی احترامی کرده ایم و از کلمات کلیدی بی مفهوم و بدون هدف برای سئوی سایت( آن هم سئوی کلاه سیاه) استفاده کرده ایم .
# همچنین دومین موردی که می توان برای رضایت مرغ مگس خوار انجام داد این است که انکرتست هایی را برای وبسایت خودانتخاب کنیم که مرتبط و مناسب محتوای سایتمان باشد و همچنین اگر میخواهید این مرغ را عصبانی نکنید همیشه از مقالات بلند برای سایت خود استفاده نکنید البته درست است که گفته شده است مقالات بلند بسیار درسئوی سایت اهمیت دارد و مقالات کوتاه و خلاصه احتمال کاهش رتبه را برایتان خواهد داشت ولی سعی کنید به صورت در هم از هر دو نوع مقاله استفاده کنید تا هر کاربری با هر ذائقه ای را به سمت سایت خود جذب کنید زیرا که برخی از کاربران اصلاً حال و حوصله خواندن مطالب بلند را ندارند و ترجیح می دهند با همان مطالب کوتاه و خلاصه به یک نتایج کلی دست یابند ولی در این بین باید مقالات بلندتان از مقالات کوتاه بیشتر باشد البته منظورمان از مقالات بلند مقالاتی نیست که به هر نحوی فقط خواسته باشید آن را بلند کنید و به محتوا و اطلاعاتی که قرار است با این مقاله به کاربران برسد، اهمیت ندهید بلکه باید مقالاتتان در حین بلند بودن بتواند اطلاعات مفید و کاربردی را برای کاربران تان به ارمغان بیاورد و بتوانید آنچه که مورد نیاز کاربرانتان میباشد را فراهم کرده باشید همچنین می توانید برای اینکه سایتتان جذاب شود از تصاویر ،ویدیو ها و اینفوگرافی ها در صفحات سایت تان استفاده کنید چراکه اگر صفحات سایتتان خشک و بیروح باشد کاربران هنگام کار با سایت شما خسته خواهند شد و هرچه سریعتر سایت شما را ترک خواهند کرد.
این الگوریتم در سال ۲۰۰۳ معرفی شده است و یکی از مهمترین الگوریتم های گوگل می باشد این الگوریتم با الگوریتم پیج رنک همراستا است ولی مکمل آن به شمار میآید و به دنبال شناسایی صفحاتی می باشد که از نظر اعتبار و تخصص در حد بالایی قرار دارند تا بتواند آنها را نسبت به اعتبارشان رتبه بندی نماید وقتی کاربری دنبال موضوعی می باشد این الگوریتم به جای آن که در بین همه صفحات به دنبال موضوع بگردد فقط بین صفحات که خود، آنها را از نظر اعتبار مورد تایید قرار داده است جستجو میکند.
هرچقدر لینک هایی از سایت های تخصصی ومعتبر به صفحه مورد نظر هیلتاپ بیشتر داده شده باشد آن صفحه از نظر هیلتاپ معتبر تر خواهد بود و آن صفحه را به عنوان صفحه معتبرو تخصصی به گوگل معرفی خواهد نمود این الگوریتم تاثیر بسزایی در سئو سایت خواهد داشت چراکه مبنای هلتاپ بر پایه لینک دهی می باشد .برخی افراد به خاطر این که مورد تایید هلتاپ قرار بگیرند از لینک دهی بیش از اندازه در سایت خود استفاده میکند اما این را بدانیدکه این زیادهروی نه تنها باعث نمیشود مهر تاییدی برای صفحات شما از طرف هلتاپ بخورد بلکه باعث جریمه شدن از طرف گوگل و کاهش رتبه سایت میشود.همچنین نباید از وبسایتهایی لینک دریافت کنید که غیر واقعی و جعلی و نامعتبرمی باشند.
همانطور که گفته شد الگوریتم هیلتاپ مکمل الگوریتم پیج رنک می باشد چراکه الگوریتم پیج رنک برای بررسی صفحات به تعداد لینک های وارده به صفحه توجه می کند وبرای او فرقی نمی کند که این لینک های وارده چقدر مرتبط و با کیفیت هستند و به درجه اعتبار سایتی که از آن لینک دریافت شده هم کاری ندارد ولی با توجه به اینکه این موضوع ضعف گوگل را نشان می داد گوگل به فکر تکمیل این الگوریتم افتاد و با تکمیل آن الگوریتم هیلتاپ را معرفی کرد.
این الگوریتم همانطور که گفته شده فقط به لینک های وارده از سایت های تخصصی و معتبر اهمیت می دهد چرا که میگوید سایتی می تواند معتبر باشد که از سایت های تخصصی و حرفه ای لینک داشته باشد.
با رزومه بسیار بالا در سطح کشور
طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین