جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید
طراحی سایت وسئو

رتبه بندی سایت ها در گوگل با استفاده از قوانین و الگوریتم ها ی گوگل بخش 5

رتبه بندی سایت  ها در گوگل با استفاده از قوانین و الگوریتم ها ی گوگل بخش 5

 138    0

در این مقاله در باره ی سه الگوریتم دزد دریایی و ونیز و پنگوئن که از 28 الگوریتم گوگل در رتبه بندی سایت ها می باشند توضیحاتی خواهیم داد .

 

قبل از مطالعه ی این بخش حتما بخش 4 را ببینید و مطالعه بفرمایید :

 

الگوریتم ونیز

 

الگوریتم ونیز

 


# این الگوریتم نیز از اولین های گوگل می باشد وقتی کاربری به اینترنت متصل می شود این الگوریتم شروع به شناسایی موقعیت جغرافیایی فرد می کند که این شناسایی از طریق گوگل مپ ،GPS،آی پی و لوکیشن فرد می باشد .


# وقتی کاربر شروع به جستجو موضوعی می کند با کمک این الگوریتم می‌تواند به نزدیک ترین نتایج از نظر موقعیت مکانی و مرتبط ترین نتایج به دست یابد در واقع Venice Algorithm به شکل گیری سئوی محلی کمک می کند.


# برای مثال وقتی شما  به دنبال باشگاه می باشید لیست باشگاههایی که درنزدیکی محل زندگی شما نمی باشند به درد شما نخواهد خورد با این الگوریتم شما با جستجوی کلمه باشگاه،به لیست باشگاههایی دست می یابید که به موقعیت مکانی شما نزدیک تر هستند.

 


الگوریتم پنگوئن

 

الگوریتم پنگوئن

 

 


# این الگوریتم یک الگوریتم ضد اسپم می باشد و در سال ۲۰۱۲ به دنیا معرفی شده است


# مبنای تولید این الگوریتم کاهش استفاده از روش های کلاه سیاه برای سئو و همچنین حذف وبسایت های اسپم می باشد.


# این الگوریتم با سایت هایی که به لینک سازی غیرطبیعی و اسپم می پردازند به جنگ بر می خیزد و صفحاتی را که مرتکب خطا شده اند را جریمه می‌کند.


# الگوریتم پنگوئن هم به لینک های خروجی دقت می کند هم به لینک سازی داخلی صفحات حساس میباشد


# البته به جز وظایف بیان شده بود این الگوریتم های وظیفه دیگری نیز دارد که جزو وظایف فرعی این الگوریتم محسوب می شود.


# وظیفه این است که با تکرار کلمات کلیدی مبارزه می کند و باعث کاهش رتبه وب سایت هایی می شود که از این شیوه کلاه سیاه برای بالا بردن رتبه خود استفاده می کنند‌.


# این الگوریتم از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶ شش بار به روز رسانی شده است و هر بار نسخه قبلی با تغییراتی همراه بوده تا نسخه جدید تولید شود.

 


چند نکته که در مورد الگوریتم پنگوئن خوب است بدانید

 


*پنگوئن انواع صفحات وب سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر هم صفحه ای خطایی انجام داده باشد فقط آن صفحه را جریمه می‌کند نه کل سایت را.


*الگوریتم پنگوئن همیشه در حال فعالیت است البته این از ویژگی های به روز رسانی های جدید این الگوریتم می باشد و گرنه در نسخه های قدیمی ترین این الگوریتم فقط گاهی اوقات فعال می شد و مشکلاتی را برای وبسایت به وجود می آورد.


*اگر از طرف الگوریتم پنگوئن جریمه شوید میتوانید با حذف مواردی که باعث جریمه وبسایتتان شده اند، جریمه خود را رفع نمایی.

 


الگوریتم دزد دریایی

 

 

الگوریتم دزد دریایی

 

 


همانطور که از نام این الگو می توان دریافت کاربرد این الگوریتم مبارزه با دزدان محتوای سایت ها می باشد و در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و نشر پیدا کرد.


این الگوریتم بیان می‌کند که همه سایت ها باید به قانون کپی‌رایت احترام بگذارند و گرنه جریمه می شوند.

 


تفاوت الگوریتم پاندا و الگوریتم دزد دریایی

 


۱)الگوریتم پاندا آن سایت هایی را که متون صفحات خود را از سایر صفحات کپی کنند شناسایی میکند و صفحات و حتی در برخی مواقع تمام وبسایت را جریمه می‌کند این در حالی است که الگوریتم دزد دریایی فقط به متون توجه نمی‌کند بلکه به تمامی محتوای سایت ها حساس است.


۲)الگوریتم پاندا به طور خودکار خود به شناسایی موارد کپی‌رایت می پردازد ولی دزد دریایی با گزارش کاربران این کار را انجام می‌دهد. با گزارش کاربران وب سایت ها و صفحات را مورد بررسی قرار می‌دهد و تصمیم خود را در مورد عمل خلاف قانون صفحات، میگیرد وآن را عملی می کند.

 

 


به نقل از:
جهت طراحی وب سایت خود در این زمینه با ما تماس بگیرید                        

با رزومه بسیار بالا در سطح کشور

                                 

طراحی سایت فروشگاهی آگهی ساخت بازی آنلاین


نظر خود را با ما درمیان بگذارید: